Maries liv om allt och inget

Alla inlägg den 13 mars 2013

Av Marie - 13 mars 2013 19:58

Igår eftermiddag hämtade jag upp Camilla i V-ås, vi tog en tur på US Sport, Lager 157 och Intersport outlet, letade ryggsäck men hitta ingen jag gilla, däremot ett par tok sköna knall röda mjukisbyxor på Lager 157, köpte ett linne och en topp på New Yorker innan när jag var på stan i väntan på tåget.


Sen åkte vi hem, och bara myste och kollade tv, idag har vi inte gjort mkt heller,jag var och hämta meds, fick besked om att jag skulle få en läkartid nästa vecka för att prata medicin, men i eftermidda kom ett brev med tid nästa torsdag, känns bra, vill få ordning på medicin så jag kan få försöka arbetsträna igen, möte med A-L,B och Försäkringskassan den 27 får se vad vi kommer fram till.


Nu blir det 112 på liv och död sen Trinny och Susanna stylar sverige, dom är i V-ås^^

Imorn ska jag till sjukgymnasten sen ska vi till Blåkulla och hjälpa pappa plocka lite, så kommer auktionsfirman.

Vi ska försöka få till en tur till Ludvika oxå, Dollar Store:D och hårfärg åt Camilla, jag skulle sååå gärna vilja bli röd hårig igen sen Oila färgen kommit med en Jätte röd men, NEJ inte färga håret jag har varit så duktig och dra ner på det, och färgen skulle nog inte fastna ändå.


Tack för mig nu och på återseende =)

Om Marie


Här bloggar jag om mitt liv

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4 5 6 7 8 9
10
11
12
13
14
15
16
17
18 19 20 21
22
23
24
25
26 27 28
29
30
31
<<< Mars 2013 >>>

Kategorier

Senaste inläggen

Tidigare år

Sök i bloggen

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards