Maries liv om allt och inget

Alla inlägg den 17 mars 2013

Av Marie - 17 mars 2013 18:50

Jag väntar och längtar tills jag får ha Dig i mina armar <3 Jag hoppas på att det blir snart snart som vi planerar. Vi är så lika så det är läskigt men jag längtar verkligen, du känns perfekt, Det känns perfekt. Ibland kan ödet vara snällt och omtänksamt tror jag.


Camilla åker hem imorn, haft en mysig vecka, vi avrundar den med bingolotto strax sen Johan Falk. Skönt och ha sällskap av förstående vänner och som finns där hur det än är. Hon har verkligen fått mig att orka denna vecka. Imorn ska jag till A-L, hon "hotade" i fredags med att hon ska få mig och gråta, och släppa spärrarna, hon vet att jag vågar gråta där, för ingen ser liksom, och hon försöker verkligen få in i mitt huve att jag Inte måste vara stark, jag får vara ledsen och gråta jag med och inte orka riktigt. Bara jag inte går ner mig för djupt, hon stöttar verkligen och påpekar alla stora framsteg jag gjort och lärt mig av saker som hänt. Den bästa ever <3


Nej fan dags och göra sig redo för miljonvinsterna. Ha en fin söndag kväll alla sötnosar!


Och kom ihåg till mig själv: Stå ut för det går över, tankarna och känslorna är inte farliga det är handlingen som kan bli farlig.

Ovido - Quiz & Flashcards