Maries liv om allt och inget

Alla inlägg den 19 mars 2013

Av Marie - 19 mars 2013 18:33

Jag vakna vid 8 imorse, låg och kika på nyhetsmorgon, smsa lite. Sen däcka jag igen, med telefonen i sängen, så när pappa ringde hörde jag det inte, bara vibrator och ner grävd i sängen hörs den inte så mkt :P vakna vid 11.30 ringde upp honom, han ville käka lunch och ha lite plockhjälp. Så kasta mig ur sängen, kolla matsedeln på FP och ut, efter 30 minuter satt vi på china med mat framför oss, effektiv javisst^^


Sen till blåkulla och packa och sortera, snart är inte Blåkulla Resident Ljungberg längre. Gått otroligt fort med försäljning och finns Mycket och packa där. Och massa och slänga, hittade spår sen jag bodde hemma i garderoben i mitt gamla rum, 1/4 dels chips påse som gick ut 2005 och en om cocosboll låda som gick ut 2003 :P Och i det huset är de verkligen Allt sparat, tom små tygstumpar..och gardiner i överflöde. Får se vad som kommer upp i pappas fönster :)

Sen när jag kom hem på em, bjöd Erika på kaffe och Anton fick mig och dansa och jaga honom :P ujuj vad kondisen blivit sämre med mera röka och mindre kondisträning, ÄNDRING på det, men igår kväll körde jag alla styrke övningar trots att jag var däckad hela dan med feber och ledvärk. Men envis vinner ^^


Fick mina dvd boxar idag oxå :D CriminaL Minds s1 och Private Practice s 1 :D nu har jag och göra ^^


Nää dags och prata vidare med "min" tant, som troligen landar här den 3/4 :D



Ovido - Quiz & Flashcards