Maries liv om allt och inget

Alla inlägg den 30 mars 2013

Av Marie - 30 mars 2013 19:45

Går dagen blev bra ändå, vakna ganska tidigt, blev frukost hos Louise, som bor i samma hus som Erika, Med dom två och 3 barn, sen lånade Erika min tvättstuga lite när jag ändå skulle tvätta, så åt vi mat hon jag och Anton här, Anton bestämde att alla tre katterna hette Ozzy, bor en hund i deras hus som heter Ozzy så först gick han inte med på att min Ozzy hette Ozzy för det gjorde jue hunden, sen vart alla tre Ozzy haha. Men det gick bra, tom Stella som är livrädd för barn var framme och nosa på Anton och lät honom klappa :) Och Ozzy flörta till sig rejält med godis av Anton så dom två är tjenis nu ;)


När jag vinkat av dom för avfärd till dalarna plockade och grejade jag och vet inte vad jag gjorde, men däckade innan Lets Dance var slut, tvingade mig vaken och se Montazami men minns inte mkt av det.


Imorse slöa starta jag dagen sen gick jag till pappa, vi käka lite små plock-påskmat, innan vi åkte och fika hos mormor.Köpte tulpaner åt mormor, hon brukar få det av mamma varje år och ville fortsätta med det så länge mormor "hänger med" men hon är faktiskt pigg för att vara 90 år tanten :)


Nu är det en slöar kväll med tv, ska se Fångarna på forte sen Irene Huss filmen på 5an om jag orkar. Är trött. Men sovit flera nätter på högre alimemazin dosen och sluppit nitran. Känns kanon, inte ens direkt bakis trots höjningen. Ingen hög dos ändå så bra det :)


Om Marie


Här bloggar jag om mitt liv

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4 5 6 7 8 9
10
11
12
13
14
15
16
17
18 19 20 21
22
23
24
25
26 27 28
29
30
31
<<< Mars 2013 >>>

Kategorier

Senaste inläggen

Tidigare år

Sök i bloggen

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards