Maries liv om allt och inget

Alla inlägg den 11 april 2013

Av Marie - 11 april 2013 12:51

Jag kämpar för att fylla tillvaron med mening, just nu är Erika och Anton ett Stort stöd, jag hänger mycket hos dom och jag är Så glad att ni finns där! <3 Att komma dit ringa på dörren, "nån" smyg öpnar dörren, dvs Anton och man mötts av ett Stort leende det värmer i själen även när man mår skit. Det läskiga just nu är att jag inte känner mig jätte depp men ändå känns det som jag börjar ge upp. Saker känns inte så viktiga men jag peppar mig själv flera gånger per dag med att tänka på viktiga saker. Det finns så mycket betydelsefullt och viktigt men jag kör med garden utåt och säger emot allt och alla när dom kommer med sanningar. B2 sa en sak förra veckan, och A-L, som får veta allt, jag Kan bara Inte ljuga för henne, höll med B2 om att det kanske vore det bästa just nu. Men hon tvingar mig inte till något och det är skönt. Samtidigt som jag totalt motsäger mig en inläggning, som dom tycker kanske vore bäst just nu, finns tanken där att det kanske är Nu i detta skede, jag skulle ta till den hjälpen innan det går för långt. Men jag är för envis och vill klara det själv. Jag vet att jag kanske inte gör det men envis vinner, right? Fin tanten min är oxå ett fint stöd, hon mår inte heller alls bra och vi har inte hörts lika mkt sista tiden men vi vet båda att den andra finns där och det är skönt.


Jag försöker se alla små halmstrån för att orka, jag försöker intala mig att allt det som betyder verkligen är värt att kämpas för och jag Ska vinna denna kamp. Möte med arbetsterpaeuten på psyk om ett par timmar, var Så nära att avboka det, kanske jag gör det men ska försöka ta mig iväg. Imorn möte med min handläggare påFK sen promenad möte med A-L.

Om Marie


Här bloggar jag om mitt liv

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2013 >>>

Kategorier

Senaste inläggen

Tidigare år

Sök i bloggen

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards