Maries liv om allt och inget

Alla inlägg den 6 maj 2013

Av Marie - 6 maj 2013 19:21

Tidigt tidigt i torsdags morse hämta pappa mig och vi åkte till Fårbo och packa in oss och våra grejer i "mack" trailern och styrde mot utlandet, ja eller Skåne ;) men det Är utlandet enades vi om. Blev ett stopp i Örebro på en lastbilsverkstad som skulle fixa luftstyrningen i bilen men det kunde dom inte göra där och då så vi fick åka vidare ändå. Kom ner på eftermiddan. En del andra i teamet var redan där andra kom senare, tältet skulle resas, "golv läggas" och grejer. Sen var det i ett kör fram till vi åkte hem på lördag kväll. Hade det kanon där, men första natten var det kallt as hell, vi tog inte in nått element i hytten för både jag och pappa trodde vi skulle klara oss ändå men icke vid 4 på morgonen gav pappa upp och hämtade elementet :P men inte sov man mycket den natten. Andra natten vart bättre. Träffade mycket trevligt folk, och flera fråga om jag följer med på dom andra racen i sommar oxå så får se om jag gör det :)


Vart lite mycket folk och prat några gånger men då gick jag bara och vila lite så vart det bättre :) Vi kom hem vid 1 tiden natten mot söndag. Gosade på mupparna sen drösa jag i säng och sov nästan i ett till 13.30 igår. Men hade bestämt mig för att söndagen var återhämtningsdag så fick vara så.


Idag var jag hos A-L,vi kom fram till att jag mår rätt bra igen, Men har lärt mig till skillnad från förra året att inte gasa på för fullt utan ta det lugnt och vila emellan åt, grejen att "planera inkomster och utgifter med energi" på morgonen funkar faktiskt bra. Och som vi kom fram till idag "JAG HAR MAKTEN" och, "svensson liv är bra ingen är lycklig speciellt ofta det gråa är behagligt" Jag har lärt mig så mycket framför allt om mig själv, och jag orkar inte för högt tempo för länge och det är okej med paus från allt emellan åt bara jag inte gör det på fel sätt. Det känns bra att veta det om mig själv. Jag har lite varningstecken på när det blir för mycket och jag försöker följa dom och inte bara gasa på. Det hära ska nog bli bra :)


Denna vecka blir det oxå äventyr, mitt i natten mellan onsdag och torsdag drar jag och pappa med ett par till mot tyskland för lite "shopping" så får åka i princip samma väg en gång till fast i vanlig bil :P



Om Marie


Här bloggar jag om mitt liv

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11 12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2013 >>>

Kategorier

Senaste inläggen

Tidigare år

Sök i bloggen

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards