Maries liv om allt och inget

Alla inlägg den 22 maj 2013

Av Marie - 22 maj 2013 20:42

Jaha, idag fyller jag då 29 år, även om lilla skruttungen Anton bestämt hävdade både igår och idag att jag fyller 3 år ;) Så som Erika sa, nästa år blir jag kärring på riktigt^^

Haft en kanon dag, först fin lunch med pappa och Solveig, LUTFISK, finns det nån bättre mat? NEJ^^ Efter det lite slappa, sen kom pappa hit med mormor innan han åkte på lite annat, så kom >Erika och Anton, sen brorsan,Fia och Jeppe, vi fikade, jag fick en fin blomgrupp till balkongen av mormor som min kusin gjort, av bror och familj fick jag en stor hängtomat, som det som tur var fanns en grej på balkongen och hänga den i. Så jag hoppas på många goda tomater i sommar :D Finns inget godare än hemodlade tomater :D Fick en liten slant av pappa och mormor oxå.


Haft en jätte fin dag, presenter är kul absolut, men att få umgås med människor som betyder, Det är det viktiga. Vi åt gooood tårta som Erika,och jag gjort, den är tok god, men väldig socker bomb, känns som det sprutar socker ur mina öron nu haha. Men det var det värt. Finns lite kvar tom, så om du vill ha mera imorn Erika vet du vart den finns ;)


Nu ska jag skypa lite mera med min fina fina tant <3 Snart får jag förhoppningsvis mysa med henne i soffan, Det ser jag verkligen fram emot.

Om Marie


Här bloggar jag om mitt liv

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11 12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2013 >>>

Kategorier

Senaste inläggen

Tidigare år

Sök i bloggen

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards