Maries liv om allt och inget

Alla inlägg den 25 maj 2013

Av Marie - 25 maj 2013 19:38

Jag har haft en kanon dag i V-ås med min bambina Crisse, shoppat lite, ätit god mat och hunnit fika och sen en stor kaffe på Waynes i väntan på tåget hem. Mått bra, varit på sprudlande damp kanon humör. Sen på tåget hem sa det "krasch" kaos tankar,panik,ångest,kunde inte lyssna på musik för batteriet i mobilen var nästan slut, massa ungdomar härja på tåget och jag kunde inte fokusera på tidningen jag köpte på pressbyrån. Blev en liten rosa och försöka försöka läsa och tänka snälla tankar. Fixade det, lättade lite, jag vet jue att tankarna inte är farliga och att jag fixar det, för som Erika sa här om dagen "du har kommit så jäkla långt i ditt tänk, jag är så imponerad av dig" Det värmde verkligen, tack igen gumman <3


Kom hem och möttes av Pösen bokstavligen i dörren när jag öppnade den, hon stod så nära innanför hon kunde, alldeles som att hon visste att jag behövde mötas av lite äkta pös kärlek <3 Blev lite muppgos, en dusch och nu kikar jag på friidrotten på fyran, har helt fel tankar i huvet, men "mitt nya jag" tänker inte sätta dom i verket, ist ska jag hämta kedjetäcket, ta mina kvällsmeds,nått kvällsfika och borra ner huvet i Ozzy som ligger bakom mig. Jag har nog bara stressat för mycket sista tiden. Jag måste varva ner, även om jag gör saker jag älskar och trivs så Vet jag att det blir för mycket.


Och på måndag kommer det nog bli tufft, hämta meds hos den tillfälliga ssk när B har semester i två veckor, sen träffa A-L och så iväg och få "uppåt tjacket" som jag döpt det dära nya svindyra järnet till. Allt på kort kort tid. Så ska jag försöka få till en dejt med tyskan oxå, min axel är inte nämnvärt bättre :( men idag kunde jag lätta till en rep till på övningen men först nu och kört övningen sen i måndags =/ Men får se vad hon säger.

Ovido - Quiz & Flashcards