Maries liv om allt och inget

Alla inlägg den 19 september 2013

Av Marie - 19 september 2013 07:00

Igår kväll var en allt annat än bra kväll, det var i princip nattsvart, jag var nästan säker på att det skulle sluta bakom lås och bom idag när jag har tid hos först B sen A-L, det känns inte helt okej idag heller, men idag kan jag tänka att åka på race kan pigga upp ist och få komma bort. Jag hoppas det är så också. Jag är inte i direkt topp form men allt är inte nattsvart iafall. Men nog skulle jag vilja dra täcket över huvet och emigrera ner i sängen allt. Men så funkar det inte riktigt, och känns som jag inte gjort annat hela veckan...Jag ska inte jamföra mig med folk som kan och orkar göra massa saker hela tiden, jag Vet, men känner mig så kass när jag inte orkar hålla tempo och göra massa saker hela tiden..och när dessa svarta svackor kommer känner jag mig ännu sämre...knappt orkar göra roliga saker!

Om Marie


Här bloggar jag om mitt liv

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6 7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27 28
29
30
<<< September 2013 >>>

Kategorier

Senaste inläggen

Tidigare år

Sök i bloggen

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards