Maries liv om allt och inget

Alla inlägg den 25 september 2013

Av Marie - 25 september 2013 07:07

Det är verkligen tungt nu, riktigt tungt, allt blir lidande och jag orkar ingenting, fast jag vill, men A-L säger att jag ska låta det vara så, bara ta mig igenom dagarna, igår vart vid behovs medicinen bytt från mildaste bebis medicinen atarax till tunga xanor för att hålla ångest och självskade-självmordstankar i schackt. Men om det hjälper vet jag inte. Men än är jag på banan. Idag blir det samtal om jag ev ska till V-ås på bedömning för slutenvård. Jag klarar mig helt klart helst därifrån. Men en del av mina tankar är farliga jag inser det, men jag Vill klara det hemma. Men ibland finns det en gräns när man ska sluta vara envis,jag vet. Men förvaring gör inget bättre, och slutenvården är just bara förvaring, men ibland är det vad som behövs, jag vet. Men vi får se vad jag och A-L kommer fram till. Meningen med xanor insättningen är jue lite att tankarna och känslorna ska lugna ner sig och jag ska klara mig hemma. Om hemma betyder sova och inte så mycket mera får jag acceptera det. Orkar knappt kolla på mitt kära CSI. Och i måndags somnade jag innan avsnittet på tv började och det gör mig inte ett skit. Tv känns som onödiga saker just nu om så ett bra bakrunds sällskap när jag inte har ro och ligga under kedjetäcket och bara lyssna på musik.


Men jag Vet att jag kommer igenom detta oxå, jag har gjort det förut och jag gör det igen, och som jag sagt förut, hade det varit meningen att jag skulle dö skulle jag gjort det för längesen.

Dom orden känns bara så tomma just nu.

Om Marie


Här bloggar jag om mitt liv

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6 7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27 28
29
30
<<< September 2013 >>>

Kategorier

Senaste inläggen

Tidigare år

Sök i bloggen

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards