Maries liv om allt och inget

Alla inlägg den 17 november 2013

Av Marie - 17 november 2013 13:04

Jag har haft en fin helg, och även denna dag tror jag kommer bli fin. Men jag känner att jag inte har så mycket energi som jag skulle vilja ha. Allt kommer i kapp mig och jag måste bromsa mig själv, men när man gör roliga saker som man mår bra av och har kul är det fane mig inte lätt och bromsa sig själv! Det finns både positiv och negtiv energi i allt.


I fredags var det restaurang middag med pappa,Magnus och Ulrika "firmamiddag" var trevligt, rätt god mat, förutom dom bitar i min entrecoe som var som tuggummi :p Så fick vi så mycket mat så man inte på långa vägar kunde äta upp allt. Till efterrätt skulle jag och Magnus dela på en friterad banan med glass, slutade med att den dära efterrätten åkte runt mellan oss alla fyra på bordet ändå blev det kvar haha. Men trevligt var det, och lite planer för julen styrdes upp, Alldeles för nära till jul! Men tror det kan bli en rolig jul i år med nya inslag:)


I går var jag till Färna och åt julmat, ja redan;) Med bror Fia och hennes famij, sen gick vi på Färna julmarknad, jag hade aldrig varit där innan, gud vad folk det var men mycket fint och titta på och hade jag haft råd hade jag hon handlat alldeles för mycket smycken så tur inga pengar var med haha.

Kom hem efter en kanon dag, var förbi Erika och Anton med en påse kläder Anton fått efter Jeppe, var lite social med dom sen hem och tvärdäcka långt före 21. Vakna vid 6.30 kollade "Så mycket bättre" på tv4play sen däckade jag igen och vaknade vid lunch nu ska jag strax över till Louise och fika med henne och Erika och barnen :)

Sen blir dagen lugn trött och små nere och orolig men jag kan inte  förvänta mig att vara på topp redan efter 5 veckor på psyk och nya medicin inställnigar som troligen inte är klara än heller. Får hoppas jag får träffa läkare på psyk här snart för dom skulle skicka åtgärdsförfrågan från V-ås hit om det när jag skrevs ut för var lite mediciner som inte riktigt gick ihop.


Nehej dricka upp kaffet och borsta tänderna och snart vandra över gatan:)

Om Marie


Här bloggar jag om mitt liv

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2013 >>>

Kategorier

Senaste inläggen

Tidigare år

Sök i bloggen

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards