Maries liv om allt och inget

Alla inlägg den 27 november 2013

Av Marie - 27 november 2013 06:26

Förutom att jag är konstant trött och somnar efter bolibompa på kvällarna är jag nu oxå super duper dunder förkyld, började med bara torr/rethosta som gav mig ont i halsen, men när jag vaknade imorse var snorig täppt näsa ett faktum.


Var och lämnade prover för b12 och järn,feretin och hb igår för att se om det är därför jag varit så trött och somnat mellan 19-20 i snart två veckor, gick jue skiiiit bra det, jag är svår stucken,snål med blodet och således får dom "vicka runt" med nålen för att det ska komma nå blod, så gick nått fel igår och nålen åkte ut, jag missa vad som hände exakt för jag kollade bort, men plötsligt var nålen utanför hon som stack skrek i panik och blodet forsade, så utan provrör var jag inte snål på blodet:P Men till slut så fick hon sina rör efter nytt stick i andra armen. Får se på fredag hur mina värden ligger. Eller om det bara var denna förkylning som verkligen seeeg starta med extrem trötthet, sover jue på dagarna oxå. Gör inte mycket annat än sover och kikar lite csi då och då. Att vakna 4-5 på morgonen känns ganska okej när man däckar så tidigt som jag gör.


Igår var jag till Ludvika med Erika och Anton, vi åt på Mc D för att glädja Anton, Varför älskar alla ungar just det stället? Sen var vi på Dollar och Rusta. Kom hem, däcka av ett tag sen fick jag eld i baken och strök och satte upp julgardiner i köket och sovrummet, fram med ljusstakarna, nu är det bara vardagsrummet kvar, men får se om jag orkar det idag eller om det får bli en annan dag, idag blir nog mest vila och åter vila, förutom medicin hämtning och kanske köpa mera glass. Min "sjuk glass" Cartdore Dajm, insåg igår att jag bara äter den när jag är sjuk, men så är jag jue ingen direkt glass människa över lag.


I helgen hoppas jag på att få lite lutfisk^^ Annars är det inget planerat för denna vecka, blir fri från förkylning bara. Och CSI:NY såå spännande med en säsong jag inte sett förut:D

Om Marie


Här bloggar jag om mitt liv

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2013 >>>

Kategorier

Senaste inläggen

Tidigare år

Sök i bloggen

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards