Maries liv om allt och inget

Alla inlägg den 4 januari 2014

Av Marie - 4 januari 2014 16:01

Fick frågan om det är risk att jag intoxar nu när jag har massa starka värktabletter hemma, men jag sa att även om jag mår skit för att jag har så fruktansvärt ont emellanåt så mår jag inte dåligt på det viset att jag vill ta en intox. Sen så Vet jag att om jag skulle intoxa på värktabletterna skulle jag troligen inte få nya utskrivna och att göra en engångsintox sen få gå och ha svin ont och hemska smärtor pga det och inte ha några värktabletter är inte värt det. Så NEJ ingen intox risk på mig. Jag är oxå sån att när det fysiska strular mår psyket ganska okej för jag orkar inte med strul i båda faserna samtidigt. Men sen vad som händer med psyket när det fysiska är okej igen är en annan femma...Men jag vill tro att det Inte behöver krascha psykiskt bara för att jag bli fysiskt frisk sen. För det är då min plan att bli fysiskt frisk! Även om jag idag mår sjukt illa, har hemska smärtor och är så trött så jag knappt orkar vara vaken utan har sovit i flera omgångar, men kan jag sova mig igenom smärtorna är det jue bra.


Söndag kom och gå tack!

Måndag kom och gå tack!

Sen tisdag! Jag ska kanske inte hoppas för mycket på nån lösning redan då, men resan mot en lösning ska väl förhoppningsvis börja då!

Om Marie


Här bloggar jag om mitt liv

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17 18 19
20
21
22
23 24
25
26
27
28
29
30 31
<<< Januari 2014 >>>

Kategorier

Senaste inläggen

Tidigare år

Sök i bloggen

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards