Maries liv om allt och inget

Alla inlägg den 18 januari 2014

Av Marie - 18 januari 2014 20:16
Det här inlägget är lösenordsskyddat.
Lösenord:  
Av Marie - 18 januari 2014 15:40

Det var till och börja med Otroligt skönt att få sova i min egen säng i natt, även om jag vaknat ganska många gånger och Ozzen kl 4 skulle gosa men efter en stund somnade vid min hals och vi sov till 6, gick upp och kollade på lite CSI, har jue en del att ta igen efter en vecka utan;)

Sen plinga fin-tanten på skype så vi fördrev några timmar där tills jag vart så slut så jag fick lov och lägga mig igen. Sov nån timme kollade lite mera CSI innan jag tog mig ut och sopade av alll snö som parkerat sig på Doris under veckan, ett mindre träningspass i sig.


Sen kom dom dära hemska magplågorna som kommit i stötar sista dagarna, kan inte belasta höger sida av magen ALLS och det gör tom ont och andas, kan knappt stå upp, fick i mig dubbel dos smärtis som läkaren lovade att jag fick ta när det var som för jävligast, sen hamna jag i sängen med datorn och fin-tanten på skype igen.


Jag måste erkänna att det börjar tära på psyket nu att ha gått runt över en månad med hemska magsmärtor som ingen vet vart dom kommer ifrån och dom kan bli bestående så jag får lära mig leva med dom...som Tur är har jag A-L dejt på måndag, första sen innan jul. Det behövs verkligen, vet att hon kan peppa mig! A-L och fina vänner runt mig. Men fan vad jag får erkänna att jag tycker synd om mig själv och alla ni som får höra på mitt gnäll, Förlåt! Men önskar inte ens min värsta fiende dessa plågor:(


Om Marie


Här bloggar jag om mitt liv

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17 18 19
20
21
22
23 24
25
26
27
28
29
30 31
<<< Januari 2014 >>>

Kategorier

Senaste inläggen

Tidigare år

Sök i bloggen

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards