Maries liv om allt och inget

Alla inlägg den 20 januari 2014

Av Marie - 20 januari 2014 15:01

Tog nästan sovmorgon imorse, vakna först 6.20, ställde mig på vågen, det är jue måndag..smått panik där, förstår inte hur man kan gå upp i vikt så fort när man äter så lite och inte får behålla allt....men det sluta iafall i att jag inte fick i ming NÅNTING fören framåt eftermiddagen för paniken över vågsiffran satte sig i huvet, kaffe och te...och vatten såklart, fått i mig ett par dubbla smörgåsrån med ost nu iafall. Men sen att jag mår så sjukt illa oxå gör jue inte saken bättre....dock har magen inte,än, idag gjort så jävla ont, och det tackar vi för. Var fullt ös från kl 9 till 11, träffa B och lämna in lite meds för jag känner att jag inte ska ha för en hel vecka hemma. Sen dejta A-L för första gången sen innan jul, var skönt och få vändra och vrida på saker både ang psyket, stundande läkarmöte på psyk på torsdag, som A-L tyvärr inte kan vara med på för alla på psyk har planeringsdag Utom läkarna, sen på måndag har vi möte med FK om min framtid, Där är dock A-L med thanks good.


Efter psyk var jag ut och uträttade tusen ärenden som behövde fixas nu när pengarna rullat in på kontot, men efter att ha betalat massa räkningar imorse (läs sjukhus räkningar till förbannelesen) och handlat nödvändigheter så som Riktig kattmat så mammas bäbisar äter, friskis köpet akut när pengarna tröt var inte poppis och har inte hjärta att ge dom det då, då är jag själv hellre utan den mat jag vill ha. För min muppar gör jag ALLT <3

Men laddat med cola light och bananer, sen tänkte jag kämpa på med proteinpulver ist för slösa pengar på äcklig nutrillet när proteinpulvret ändå finns hemma och dessutom är gott.


Nu ska jag bara få den dära tiden till smärtmottagningen, leta lite info på landstingets hemsida om jag kunde ringa nånstans och kolla om jag fått nån tid bokad men stod bara att dom inte kunde svara på såna saker för det hör ihop med operation så man skulle vända sig till den som remiterat så fundera på att ringa avd och höra, om jag ska vara ivrig och ringa redan i dag eller vänta till imorn...dom sa jue Akut remiss...alla andra undersökningar har jue sket riktigt fort efter dom blivit beställda.


Nej nu ska jag slåss med en banan tror jag.

Av Marie - 20 januari 2014 07:41
Det här inlägget är lösenordsskyddat.
Lösenord:  

Om Marie


Här bloggar jag om mitt liv

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17 18 19
20
21
22
23 24
25
26
27
28
29
30 31
<<< Januari 2014 >>>

Kategorier

Senaste inläggen

Tidigare år

Sök i bloggen

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards