Maries liv om allt och inget

Alla inlägg den 26 januari 2014

Av Marie - 26 januari 2014 07:27

Okej, det heter att det blir vad man gör det till, såå idag tänker jag försöka att INTE låta maghelvetet styra mig, men det är Svårt, den är en så central del Allt här i livet, för äta och dricka måste man, hur som. MEN jag kan försöka att inte haka upp mig på allt negativa, utan försöka hoppas det finns en lösning på smärtan på fredag. Fram tills dess får jag göra vad jag kan för att stå ut, utan att vara en jävla gnäll kärring hela dagarna. Börjar tom tröttna på mitt eget gnäll dagarna i ända. Så förstår om folk runt mig är trötta! Men...samtidigt..tja..Det Är Jobbigt. MEN Nej idag får inte smärtorna ta upp hela dagen. Jag gör vad jag orkar men jag fokuserar inte på smätorna. Bara ännu en dag som måste pasera.


Så nu blir det kaffe i väntan på att nån trevlig människa vaknar nånstanns och ha och prata med eller iafall nyhetsmorgon på tv om en halvtimme :P


Ovido - Quiz & Flashcards