Maries liv om allt och inget

Alla inlägg den 21 februari 2014

Av Marie - 21 februari 2014 07:37

Idag vaknade jag Verkligen på fel sida, somnade strax efter 20 igår, hade varit uppe sen 4 och hunnit med en tur till V-ås för att få mera sprutor, men vette fan om det är Ända orsaken, har jue ont ändå. och igår gick Inget och äta,igen,allt vände..så idag blir en lugn dag för magen med sånt jag Vet den klarar av. Ska få mera sprutor redan nästa vecka. Då ska jag försöka få ur den dära ryss doktorn, om det inte finns nått annt och göra. Annars är det fan jag som ringer kirurgmottagningen och bokar ny tid för vidare utredning. Kan för fan inte gå runt på proviva,fil,smörgåsrån med ost, falurågrut med leverpastej och näringsdrycker, japp det är i princip vad jag kan äta utan att kräkas..Men orkar träna varje morgon och går upp mer och mer i vikt ist för ner..och vården stirrar sig jue blinda på att proverna är bra och jag inte går NER i vikt så då är inget fel. Men när man knappt äter och går Upp i vikt måste väl fan nått vara fel?!


Idag är en jävla skit morgon, sur,arg och irriterad, gapar och skriker på allt, och så skulle jag flytta in i min nya väska som kom hem igår då, var ena haken på axel remmen paj, gick inte och öppna den hur jag än försökte, så då rann bägarn över och jag gapa och skrek och en stackars skåpslucka i köket fick sig en omgång...så ska skicka tillbaka väsk jäveln!


MEN ikväll kommer skrutt hit, blev inte ändrade planer av div anledningar. Men ska bli skönt med sällskap och bara få umgås, kanske göra nån utflykt :)


Om Marie


Här bloggar jag om mitt liv

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3
4
5
6 7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2014 >>>

Kategorier

Senaste inläggen

Tidigare år

Sök i bloggen

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards