Maries liv om allt och inget

Alla inlägg den 4 mars 2014

Av Marie - 4 mars 2014 06:58

Min mage och min kropp fungerar verkligen inte som dom ska. Jag kan äta mindre och mindre, och så fort jag äter nått annat än mina smörgåsrån med ost, falurågrut med leverpastej, proviva, a-fil och näringsdrycker,så kräks jag, men detsto mera jag kräks desto mera går jag upp i vikt..make sense? Besök hos läkare på FLE imorn, ska höra om vad som kan göras, be om en ny remiss till kirurgen, funderar nästan på att ringa kirrugen själv idag och fråga om jag kan boka en tid eller om jag måste ha remiss..Detta Håller Inte. Måste jue kunna äta för fan! Men dom säger bara "inget är fel för proverna ser bra ut och du går inte ner i vikt" Men när man går UPP i vikt trots knappt får i sig nått är väl fan Oxå nått fel??!!


Sen denna jävla lunginflammation, besök på akuten i Avesta både lördag och söndag i många timmar för att läkaren på lördagen inte var tydlig med vad hon menade, men nu låter lungorna bättre och röntgen var U.A Men ska äta ut penicillin kuren, Hatar att Inte Få Träna. A-L prata nått igår om att vila Ytterligare 3-4 veckor efter att penicillin kuren var slut. Aldrig att jag står ut med det. Nästa vecka ska jag börja på bassängträning via sjukgymnsaten för knäna, var hos sjukgymnasten igår, Det ska bli otroligt skönt, får jag in lite mera motion som är mild för kroppen oxå.


Nu ska jag dricka mera kaffe, få i mig lite fil och bara låta denna dag gå. Ska dammsuga, på nått jävla vis trots dåligt med luft. Sen försöka göra torks med äggsås, se om magen går med på det, för Det är jue mild mat iafall!

Ovido - Quiz & Flashcards