Maries liv om allt och inget

Alla inlägg den 6 mars 2014

Av Marie - 6 mars 2014 19:03

Idag har det inte kommit i mkt näring i mig, ångesten över det läkaren proppagera för igår och "ät INGA kolhydrater men ta en grov smörgås till frukost, ät Inga mjölkprodukter men ät yoghurt ist för näringsdrycker" och inge frukt har slagit stopp i mitt huve, det lilla jag lyckats få ner förutom kaffe te och light saft (som man oxå blir tjock av) har jag kräkts upp i ren ångest över att ha ätit. Så köpte naturdiet och tänker köra ett par veckor med det och bara kaffe,te,light saft, det ända jag fixar trots hennes ord. Och se om jag kan rensa ur kroppen och tappa några kg, minska ätandet och starta om. Naturdiet känns jobbigt tom det, men det är iafall vitaminer och mineraler jag behöver. Sen får vi se om jag försöker få i mig nått annat oxå....Att en jävla läkare kan sätta såna djupa spår i hjärnan. Hon lyckades med samma som öron-hårs-läkaren....

Om Marie


Här bloggar jag om mitt liv

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4 5 6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2014 >>>

Kategorier

Senaste inläggen

Tidigare år

Sök i bloggen

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards