Maries liv om allt och inget

Alla inlägg den 31 mars 2014

Av Marie - 31 mars 2014 18:30

Idag har verkligen inte varit min dag, inte orkat/velat vara med, så ignorerade datorn,kollade på lite Private Practise och sovit. Men imorse gick jag och A-L promenad under vårat samtal, så skönt nu när det är väder så vi kan börja med det, jag skulle visa henne smultronbladen jag såg i lördags, då fick vi se gullvivor där oxå!Redan:


 

Vi prata om hurvida jag är på väg att "gå ner mig i en depp igen" och är destruktiv på olika vis, men kom fram till att just eftersom jag är så medveten om vad som händer och sker så kan jag nog styra det mera som jag vill.Men jag vet att jag har både A-L och B nära om det behövs. Dom peppar och stöttar på lite olika vis men båda ger bra inputt i saker och ser på det på olika vis så jag får olika insynsvinklar och kan ta till mig det bästa från båda.


På onsdag ska jag till Memira och kolla synen, tycker jag börjat se sämre på vänster öga och har ofta huvudvärk, så ringde förra veckan och fick tid redan på onsdag. Snälla pappa kör mig, så ska jag nog tvinga honom att luncha på Ikea så jag kan gå in på Kahls och spana te, verkligen fastnat för te igen, dricker nästan mera te än kaffe :O


Jag är glad att jag har så fina människor i mitt liv, både ni som varit med länge och nya bekanskaper som gör livet värt att leva!


Om Marie


Här bloggar jag om mitt liv

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4 5 6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2014 >>>

Kategorier

Senaste inläggen

Tidigare år

Sök i bloggen

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards