Maries liv om allt och inget

Direktlänk till inlägg 6 april 2014

12 timmar

Av Marie - 6 april 2014 19:35

Om 12 timmar öppnar smätmottagningen så jag får ringa och skrika på dom att ge mig en tid fort som bara FAN. Idag har magen inte varit på mitt lag, legat i sängen i princip hela dagen, duschade och dammsög imorse. Sen har jag inte orkat mera, druckit massa te, och knaprat värktabletter. Detta är inte lattjo. MEN nått roligt hände oxå, telefonderade med A på morgonen, jag som hatar och prata i telefon hade jätte lätt för att prata med henne, vi prata väldans mycket katter. Crazy cat ladys som vi är^^  Jag kan inte låta bli att le när det kommer ett sms från henne eller slita mig från skype när hon är där. Och vi har inte ens träffats än! Men Kanske nästa helg. Bara min jävla mage blir bättre...jag är riktigt gnällig som det är nu. Och knän och höfter har protesterat idag. När ska det vara nog?Och både imorn och tisdag verkar det bli regn...jag som vill ut och gå på A-L timen imorn! Men kan jue hoppas att det inte regnar just då iafall.



Så hoppas jag B hinner få tag i läkaren eller Nån på smärtmottagningen så recept kan fixas. Jag gillar inte att gå på starka smärtstillande men måste jue kunna ta mig ur sängen och klara en dag utan att gråta av smärta...både i fredags och igår hjälpte promenad för magen men idag var det inte och tänka på att gå ut...SÅ less på min jävla kropp!

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Marie - 9 april 2015 21:01

På söndagkväll läggs jag in,magen har krånglat som f-n fått byta diet ett par gånger,men på inskrivningen träffade jag en underbar ssk som hållit kontakten med mig och hittar alternativ när magen jävlas. Hon stöttar finns där och gör mig lugn. Förber...

Av Marie - 23 mars 2015 17:38

Idag påbörjade jag mina 3 veckor med modifast inför mag/tarm operationen som blir av den 13 april,ska på inskrivning och info vad som kommer ske nästa vecka. Dock vet dom nog inte själva helt vad som måste göras fören dom öppnar,som jag och B sa idag...

Av Marie - 2 mars 2015 22:22

Jag börjar bla se det positiva i saker ist för det negativa som jag är så "bra" på,A-L har verkligen fått in mig på rätt spår,framförallt tror jag för att vi börjat arbeta med ett material som handlar om känslor,våga känna alla känslor men framföral...

Av Marie - 25 februari 2015 12:42

Idag är det 2 år sedan mamma dog,och jag tror först nu jag kan säga "du var en dryg krävande sur jävla kärring Men jag saknar dig ändå!" Hur jobbigt hon än hade det och hur mycket hon än tärde på mitt mående så saknar jag henne. Hon var ju min ända m...

Av Marie - 14 februari 2015 19:42

I torsdags ringde kirurgen,som jag var inställd på skulle säga att inget är fel och vi gör inget åt att du har ont och svårt att både få i dig och behålla mat. MEN han började typ med att säga att jag måste opereras för jag har en vridning i tunntarm...

Om Marie


Här bloggar jag om mitt liv

Kalender

Ti On To Fr
  1 2
3
4
5 6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2014 >>>

Kategorier

Senaste inläggen

Tidigare år

Sök i bloggen

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards