Maries liv om allt och inget

Alla inlägg den 31 december 2014

Av Marie - 31 december 2014 09:56

Har mitt ostron på besök,lite shopping igår bla en fotoskrivare så nu kan jag skriva ut bilder och grejer till pyssel. Hemma böt vi julklappar, jag fick två super fina ljuspunkter, en dkny parfym och ansiktsmask. Sen tog vi det mest lugnt. Kollade på film och smurfade som bara vi gör :)

Imorse vakna jag före 7.30 för tanten uppe på har barn på besök som sprang runt så jag blev tokig,när det aldrig lugna ner sig flög jag ur sängen skrikande "men va fan!!"kasta på mig en tröja rusa upp tryckte länge på ringklockan sen fråga om ungen kunde lugna ner sig för klockan var fan före 8 och vi försökte sova,tanten vart sur och sa att hon väl får binda fast honom i soffan. Svarade syrligt att det Går att gå. Gick ner,sen var det lugnt,men nu är ungen igång men mer okej tid. Måste ju avsluta året ordentligt; )

Nu ska vi baka lite kakor och kladdmuffins senare blir det fika hos grannarna innan tacos och bingolotto :)

Inga fansy grejer här,men alla firar vi som vi gillar bäst:)
Hoppas alla får en bra sista dag på året:)

Om Marie


Här bloggar jag om mitt liv

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2014 >>>

Kategorier

Senaste inläggen

Tidigare år

Sök i bloggen

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards