Maries liv om allt och inget

Alla inlägg den 10 maj 2011

Av Marie - 10 maj 2011 15:03

Jag känner själv hur jag har blivit dålig på att uppdatera bloggen på slutet sen när jag väl skriver blir det jätte långt. Men det får väl vara så ibland. Inte alltid lusten och orken sammanfaller. Igår var jag i V-ås med Sara och Shero dom hade tid för ultraljud och kolla en sak med bebisen. Sen gjorde vi massa ärenden. Jag åkte hemifrån 9.30 igår morse för att göra lite ärenden här i stan först och kom hem strax före 19. Snacka om att jag var slut och trött då. Men hade haft en trevlig dag och blivit klippt på ett ställe där det bara kosta 130 kr! Men människan gjorde en hemsk frisyr på mig eller vad säger ni?
 

80-talet hittade tillbaka:P Jag kastade mig i duschen och duschade ur det när jag kom hem. För hon spraya fast luggen rejält ska ni veta.


Sen idag har jag bytt sängkläder här hemma och hos mamma och varit på stan och gjort ärenden åt mamma. Och ikväll ska jag Sara, Shero och Alex grilla och bjuda mamma och pappa på mat. Jag känner mig redan nu slut som människa men det ska väl gå.


Fick post från Bröstenheten idag att dom tänkte betala HELA operationen på Akademikliniken men nu blir det jue ingen op där, men hoppas det går lika bra för dom att open blir i Uppsala, försökte ringa Uppsala direkt jag såg brevet men dom hade slut på tele tider för idag så ska ringa imorn bitti och höra om kirurgen fått det beskedet och om Uppsala godkänt att han opererar mig i deras lokaler är jue en vecka sen jag var där imorn, tills dess borde han väl fått fram besked;)


Sen ska läkaren från FLE ringa efter 16 idag med besked på magnet röntgen på halsryggen ringde och efterlyste det igår och sskn som ringde upp undrade hon oxå varför han inte kontaktat mig med nått svar. Får hoppas han kan göra sig förstådd med svaret bara för ursäkta mig nu, men han är riktigt jävla dålig på svenska bit vis den läkaren! Han kan tex inte vad feretin prov är han kollar bara HB så ingen ide jag frågar han om mina feretin prover en annan läkare ordinera för 1½ vecka sen som jag inte heller fått svar på.


nej nu ska jag sluta babbla och dricka mitt kaffe och kolla vem som blinkar på msn.

Ovido - Quiz & Flashcards