Maries liv om allt och inget

Alla inlägg under mars 2011

Av Marie - 31 mars 2011 06:08

Den hära natten har varit lång har vaknat minst varannan timme och kollat på klockan, så strax efter halv sex gav jag upp och gick upp och satte på kaffet och hade upp disk vatten till alla glasen i disken. Orkade inte testa min "nya" dusch igår kväll heller, Rikard och pappa satte upp dusch stång och draperi vid badkaret så jag kan duscha där utan att blöta ner hela badrummet och framför allt tvättmaskinen tills jag har råd och köpa nya blandare till duschen i andra badrummet.


Just ja ska mäta mellanrummet i duschkabinen på ledningarna så jag verkligen får med rätt blandare hem från jula när jag väl ska köpa den. Där för man den för 500-600 här i sta inte under 1000.


Vid 10 gasasr jag och Caroline in till V-ås hon ska få uppleva New Yorker se om hon blir lika kär som alla andra som går in där. Hon är ett stort fan av Gina tricot oxå så vi ska väl besöka den "lilla" butiken som finns oxå. Sen ska vi in på maxi och panta en herrans massa flaskor som fanns på blåkulla och jag hade oxå en säck.


Nej nu ska jag gå och mäta det dära mellanrummet medan jag kommer ihåg det.

Av Marie - 30 mars 2011 22:03

Jag kände att SysterHarry inte var jag längre så jag skapade en ny blogg och bara här på bloggplatsen en egen domän kändes onödigt när man ändå inte kan lägga upp så mkt saker som på en riktig hemsida. Men denna är under konstruktion av sötnosen Malin så den kommer bli snyggare med tiden. Om ni vill läsa gamla inlägg så finns även systerharry bloggen kvar. och för er som har lösenord till dom låsta inläggen så är det ff samma lösenord.

Tidigare månad - Senare månad

Om Marie


Här bloggar jag om mitt liv

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30 31
<<<
Mars 2011 >>>

Kategorier

Senaste inläggen

Tidigare år

Sök i bloggen

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards