Maries liv om allt och inget

Alla inlägg under oktober 2014

Av Marie - 26 oktober 2014 19:12

Idag skulle mamma fyllt 70 år. Var ner till graven med en "blomma" (grav dekoration ). Och i flera veckor har jag drömt om henne, att hon levt och varit som hon var innan sista sjukdomstiden. Men i natt drömde jag att hon dog, var en konstig virrig dröm, men det jag minns var att hon dog och jag inte han fram för att säga Hejdå, precis so det var i verkligheten. Jag har aldrig trott på drömmar, men detta känns som att jag släppt det på något vis.

Av Marie - 12 oktober 2014 20:32

Magen var bra ett tag sen i onsdags vart jag jätte dålig. Fick söka akut, dom trodde på blindtarmen för vita blodkroppar var förhöjt, men även leverprover så fick stanna över natten, dagen efter var vitablodkroppar bättre men levern sämre då trodde dom det berodde på min nya medicin som kan påverka levern så den sattes ut och jag valde att åka hem, träffade B på fredagen, då sa hon att dom leverprover som var förhöjda inte är dom som medicinen påverkar. Ska dock vara utan medicinen ett tag till.
Igår hade smärtan tagit om och åkte in igen som dom sa åt mig att göra om det inte blev bättre. Då var alla prover bättre och läkaren sa att det inte var nå akut dom kunde åtgärda utan det kanske var inflammation i magen, så Alvedon och ipren gäller. Och ringa fle imorn för dom skicka bara med några oxynorm från akuten sen skulle jaga fle. Dom brukar dock vägra skriva ut starka saker...mår konstant illa trots primperan, ingen aptit och svårt att äta, köra lättsmält mat och mkt flytande. Men fan inte lätt att få i sig när det åker hiss .

När fan ska min kropp sluta strula?!

Av Marie - 3 oktober 2014 21:55

Var i v-ås med Michelle idag, så såg hon piercingsmycken på ur&penn sa på skoj "man kanske skulle pierca sig" jag kom direkt på att magic line har drog in på fredagar, så sa va fan vi gört, har funderat på att ta om min i tungan men inte vågat. Velade fram och tillbaka men så vart det gjort:) gjorde inte ont men imorn lär jag vara rejält sväld, börjar komma nu.

Imorn ska det byggas tv-bänk med pappa. Sen nästa vecka får jag nytt golv inte hall och kök kommer nog bli super :-D beställde tvättmaskin igår oxå som jag får på tisdag. Inge mer passa tid i tvättstugan samt kan tvätta lite då och då när jag har lust :)

Nu blir det sängen, se klart idol sen sussa.
Ove and out <3

Om Marie


Här bloggar jag om mitt liv

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2014 >>>

Kategorier

Senaste inläggen

Tidigare år

Sök i bloggen

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards