Maries liv om allt och inget

Alla inlägg den 14 maj 2011

Av Marie - 14 maj 2011 18:49

Det känns jue skapligt lattjo när man vaknar och somnar om i tre timmar innan kroppen går med på att kliva ur sängen. Nu har jag inte bara ont i höger axel/arm längre utan hela vänster kropps halva gjorde skit ont när jag vaknade vid sex i morse försökte resa mig ur sängen för jag kände mig utvilad och fördig sövd. Men fan att det gick heller insåg jag på två röda så hal slurma till och kollade på klockan och försökte ta mig upp i tre timmar innan jag till slut kom upp. Värst är vänster knä som känns som om det är som gummi. Men alla lederna där gjorde ont som var böjliga. Och när jag väl kom ur sängen hade nästan morgon värken i höger arm släppt. Så ikväll blir det jag som somnar med dosetten och vattenflaska breve mig så jag kan ta orudis och norgesic direkt jag vaknar första gången så det hinner verka och jag kommer ur sängen fortare sen.


Får se om jag kan få av läkaren på tisdag en remiss till en reumatolog och kolla upp lederna ordentligt Innan det går för långt. Men med min tur byter han väl bara ut orudis mot nått annat och säger åt mig att  gå till sjukgymnasten.


Idag har jag slöat sen var jag med min kvinna Sara och stor handla åt henne så hon slapp släpa det i barnvagnen hem och ha med sig Alex för honom lämna vi på tre kr:P Sen när vi kom tillbaka dit fick vi pizza det var gott=) Sen åkte vi hem och släpade upp alla hennes påsar och satt och babblade skit ett tag, mundiarre är skönt ibland. Jag fick en tidig födelsedags present av henne, en av dom bästa!säsong 6 av Greys Anatomy hon hade beställt den direkt hon läste på face att jag ville ha den sötnosen<3 sen hade hon tydligen en present till jag får nästa vecka hon är tokig min kvinna:D

Jag funderade på att se greys nu men då kommer jag fastna i det och missa eurovision inte mkt att ha egentligen men vill jue se hur långt sverige når:p Har laddat med x-ray och vinigumm och har chips och cola så ska nog ta mig igenom kvällen om jag inte somnar. Nu ska jag dricka kaffe och kolla på nyheterna iafall.

Ovido - Quiz & Flashcards