Maries liv om allt och inget

Alla inlägg den 15 maj 2011

Av Marie - 15 maj 2011 09:11

Jag börjar bli riktigt less på att vakna och ha ont, och imorse testa jag och ta orudis första gången jag vakna, men inte fan blev speciellt det vänstra riktigt onda knät nå bättre efter en timme eller så för det, jag måste få ingång det i rörelse så låg och rörde på det, men det känns helt lealöst och gör ont, och högra axel gör extra ont för att det regnar tror jag. Jag känner mig som en riktigt gammal skröplig tant, inte nå kul. Men som tur är brukar det släppa efter några timmar uppe, eller släppa och släppa det påverkar mig mindre, och jag sitter inte still för länge åt gången. Jag kan jue säga redan nu att det inte blir några långa bil körnings sträckor i sommar om jag inte får ordning på det hära, sen har man jue ändå inte råd med stundande bensinpriser.


Idag hade jag tänkt lämna Prinsen på blåkulla för lite uteliv men det regnar så det går bort, om det inte klarnar upp senare, tror min lilla gamla prins börjar se dåligt, när man kommer med handen framför hans huve så kastar han sig åt sidan, och gillar inte riktigt handen vid huvet alls, tror han börjar se dåligt=( Ska vaccinera han i slutet på maj början på juni så ska be veterinären kika över honom, han äter dåligt också tycker jag. Han har krympt lite sen sist han var på blåkulla trodde han kanske fått mask så har avmaskat dom här om veckan men han är ändå smalare. Och nu har han slutat äta påsmat också. Han blir ändå "bara" 8 år 29 maj. Men han verkar inte lida min skrutt. Han ska jue bli minst 20!


Nej nu ska jag dricka vidare på mitt kaffe och vänta på att mamma ringer upp hon stod och gjorde frukost när jag ringde så sa åt pappa att hon kunde ringa upp, ska höra om jag skulle tvätta håret på henne idag. Sen om Ozzy får komma om det blir finare väder. Så ska jag nog släpa dit bordet vi hade tapet skivan på så jag slipper ha det stå nästa helg.

Ovido - Quiz & Flashcards