Maries liv om allt och inget

Alla inlägg den 19 maj 2011

Av Marie - 19 maj 2011 18:38

Det blev lite flängande idag.Först lämnade jag och Sara hennes för dagen lilla Emil ist för Alex på dagis det var Förskolans dag eller vad det hette och dom skulle vara utklädda till Astrid Lindgren figurer så Alex var Emil, han ville vara Pippi men Sara sa att det inte gick, men det fick hon äta upp när vi kom till dagis, en annan pojke kom som Pippi:P


Sen var vi och hämtade mitt läkarutlåtande på psyk postade det och handlade lite åt hennes mormor innan vi gasade mot Ludvika och Dollar Store. Jag köpte lite nödvändigheter och fina tavlor till matrummet. Ska se om jag orkar spika upp dom ikväll eller om det får bli imorn. Sen åt vi på Sibylla ist för Mc D. Men jag fick ont i magen=( Och äckligt kaffe hade dom upptäckte jag i bilen på väg hem efter att vi stor handlat inför söndan på Willys.


När vi kom närmare stan och upptäckte att klockan inte ens var slut på dagis för dagen för Alex och Sara hade lovat att han skulle få leka med sin kusin så åkte vi hem med min mat och sen drog vi över till Avesta en sväng och gick runt=) Sara köpte en cool tröja till Alex och jag köpte anti-frizz balsam spray och en snygg tröja på Lindex pojk avdelning=)


När vi kom in på parkeringen hemma och skulle upp med maten ringde dom från Uppsala, kordinatorn hade jagat min kirurg för att få nå besked men hade inte fått tag i honom men nu är det mest att han ska få klartecken för att få göra open där som fattas som jag förstod det så sen kan dom ringa dit mig när som helst så ska jag komma på stört för operation typ. Så bara vänta på att dom hör av sig. Hoppas det blir snart!


När vi kom tillbaka från Avesta hämtade vi Alex hos Janne åkte förbi Shero och sa hej sen hem. Jag gick upp med kattsand och det från Avesta. Hämtade mammas grejer från Ludvika och gick hem till henne med det. Satt och pratade med Ozzy om att han faktiskt för komma hem på lördag för på söndag ska jag ha kaffe på sängen XD

Sen tänkte jag gå en promenad hem men det blåste så jävligt och jag var trött så jag gick hem och lagade mat men var inte så hungrig så fick inte i mig så mycket.


Nu har jag lagt lutfisken i blöt så den får ligga och byta vatten till på söndag, och dricker kaffe och pratar med min kvinna på msn=)


Ikväll blir det nog tidigt kväller. Varit vaken sen före 5 i morse och gick upp 5.20


Ovido - Quiz & Flashcards