Maries liv om allt och inget

Alla inlägg den 22 maj 2011

Av Marie - 22 maj 2011 20:35

Dagen var trevlig och lunch och fika gick bra och det var kul och ha familjen här och få umgås med dom. Fick pengar och blomma av mormor och presentkort på Ikea av Janne,Fia och Jeppe. Men orkar inte skriva så mycket för när alla åkt hem ringde Mary med tråkiga besked. En nära vän till oss dog igår. Vill inte skriva ut vem fören jag vet att det är okej. Men hon kommer vara saknad som FAN. Jag kommer nog inte fatta det fören jag saknar sms och msn surr och det inte finns nån där mitt i natten eller tidigt på morgonen och prata med och som skickar långa sms alla möjliga tider på dygnet. Vi skulle ju ha setts i sommar och ha så kul ihop med Mary och Saari gumman! <3 Jag ska tänka på dig och aldrig glömma dig!


Har tagit mig igenom ett vinstlöst bingolotto och nu ska jag snart rasa i säng. Helt slut fast jag har massa disk kvar men diskstället är fullt så det får bli imorn när jag vaknar. Eller efter jag varit med Sara och Alex till dagis kanske.



R.I.P Du är älskad och saknad fast jag knappt tror det är sant än.

Av Marie - 22 maj 2011 09:52

Då var man ett år äldre då, känner mig dock inte ett dugg äldre hehe. Vaknade före fyra imorse först kunde jag inte somna om men kände att det var liiite väl tidigt att gå upp som lyckades somna om till slut men vaknade massa gånger innan jag gick upp vid 8. Har gjort mig i ordning diskat och dukat bordet och håller på skala alla miljoner potatisar som dom känns som att vara men dom är nog inte sååå många men många är dom för dom är små. Var tvungen och ta en paus för min arm gjorde ont. men har jue tid på mig vi ska inte äta fören vid 13.30 mamma pappa och mormor kommer vid 13 för mamma ska hjälpa mig med såsen jag är inte så bra på sås alltid:p sen får vi se när resten ramlar in,vi ska äta lutfisk:D som alltid när jag fyller år, bara för att det är min favorit rätt. Bakade tom pepparkakor till fikat här om dagen;) Hade deg kvar sen i julas. Bakade en kladdkaka igår kväll oxå den blev och se skum ut men får se om den är kladdig och smakar okej idag. Men det som ser konstigt ut brukar smaka okej=)


Kanske kommer uppdatering ikväll om hur dagen var men nu ska jag dricka upp mitt kaffe sen återgå till potatisen så den blir klar och jag slipper tänka på det=)

Ovido - Quiz & Flashcards