Maries liv om allt och inget

Alla inlägg den 26 maj 2011

Av Marie - 26 maj 2011 17:20
Det här inlägget är lösenordsskyddat.
Lösenord:  
Av Marie - 26 maj 2011 12:31

Känner mig inte helt i form idag, vet inte riktigt vad det är men är lite låg och har inte så mycket energi, inte direkt ångest men det känns som den kryper under ytan och jag har inte lust med nånting. Körde Sara med Alex till dagis imorse så var vi ner på stan så Sara fick göra lite ärenden sen när jag kom hem åt jag ett par knäckemackor och drack ett glas mjölk och kaffe sen har jag suttit och smuttat kaffe och en x-ray för att bli lite piggare men känner mig färdig att sova och hängig. Somna efter halv tolv i natt och vaknade strax före sju och var på toa men la mig igen men halv sov till halv åtta då gick jag upp och åt riskakor och drack mjölk, insåg att min mjölk går ut imorn så får hälla i mig så jag slipper hälla ut hela. Men mjölk är fan inte lika gott längre som det var förut.


Jag sitter och väntar på posten och hoppas på ett brev från Uppsala men det lär inte komma nått men man kan jue hoppas lite. Har iafall lite tur, såg på kontot igår att pengarna från kronolle kommer tillbaka imorn så förde över till pappa igår så han fick första betalningen på skulden. Skönt och ha det gjort. Och jag kommer nog klara hyran precis efter att autogirona är dragna, iafall om Samtrafik betalar ut min reseersättning sen jag var till Uppsala för tre veckor sen. Förstår inte varför dom är så sega med det, sånt brukar gå fort.


Nej nu ska jag vila lite i väntan på posten, sen vid 15 ska jag hämta Sara och Alex hos hennes mamma och köra Sara och hämta nycklar till gympa salen där Alex kalas ska vara på söndag. Efter det ska jag gå en promenad och lämna tidning till mamma och sen bara gå gå gå skönt och röra på sig och då gör inte mitt jäkla knä ont iafall.Men tror inte jag kommer orka gå så jätte långt idag. Igår kväll blev det först en 25 minuters rask promenad sen vid kl 21 en 50 minuters rask tur ville gå längre då men hade av nån anledning sån träningsvärk i rumpan så jag inte fixade att gå mera. Hur får man träningsvärk där? Har inte gått i några balans skor:P

Ovido - Quiz & Flashcards