Maries liv om allt och inget

Alla inlägg den 30 maj 2011

Av Marie - 30 maj 2011 19:01
Det här inlägget är lösenordsskyddat.
Lösenord:  
Av Marie - 30 maj 2011 14:31

För ett tag sedan ringde Äntligen kirurgen från Uppsala med besked. Dom andra kirurgerna där var tveksama till en cirkumdär plastik så han sa att om jag nöjde mig med framsidan var det grönt. Så sa att jag är glad för vad jag får resten får jag fixa privat hos honom sen. Så han skulle sätta upp mig för det sen be kordinatorn boka in det så snart som möjligt eftersom jag redan gått och väntat så länge. Så nu hoppas jag bara dom planerar in det Mycket snart! Han sa att om jag blev dålig psykiskt ville han att jag skulle höra av mig så dom kunde skjuta fram operationen. Men så fan heller nu ska jag hålla mig på banan tills operationen är gjord! Om jag så får vänta halva sommaren. Men jag hoppas dom hör av sig med tiden snart även om den dröjer lite men så jag vet vad jag har och ställa in mig på. Skönt och veta när det blir så man kan planera lite och slipper gå och undra.


Får ta baksidan privat sen hos Dr Tomas när han börjar på kliniken i Sthlm, kan man göra baksidan och låren samtidigt kanske. Så får väl över armarna vänta på sin tur om inte alla tre går och fixa på engång. Men kan nog blir för mycket för kroppen. Men blir glad att få bort allt sladder och häng fram för det stor mig mest så. Och nu kommer jag nog orka hålla ihop när jag Vet att något är på gång iafall. Synd bara att både torsdag denna vecka och måndag nästa vecka är röda dagar. Sånt tar bort så mycket tid som kan användas till operationer och planering:p


Men men nu kommer det kanske nått snart. Har inte kordinatorn hört av sig nästa tisdag ringer jag då:P Nu ska jag ligga på dom haha.

Av Marie - 30 maj 2011 12:13

Så bra gick det för mig att göra ingenting fram tills jag ska och få järn, mamma sa igår att hon skulle till fotvården kl 11. Så kom jag på imorse att undrar om pappa är hemma och kör henne eller om hon ska böka med färdtjänst till det krångliga stället, så ringde henne och jo hon skulle ta färdtjänst och det går inte och gå med rullator dit för det är i ett lägenhets hus med trappor och skit, så jag erbjöd mig att köra henne så sagt och gjort åkte dit strax före halv elva för att hinna läsa tidningen så körde jag dit henne och följde med in och väntade tog lite mer än en halvtimme. Körde hem henne och sen åkte jag hem och nu sitter jag och äter lunch och ska sen gå iväg och få järn. Det blåser massa ute men ska fan gå en promenad efter järnet. Gå ner på banken och sätta in mina pengar i plånboken se om det räcker till autogiron imorn sen hyra. Ja eller bilförsäkringen dras på onsdag. Och måste ringa Samtrafik sen om min resersättning inte kommer efter kl 13 försökte ringa imorse men då gick det inte och få tag i rätt människa.


Nej nu äta klart maten sen göra mig redo. Sen försöka att inte göra massa resten av dagen. VILO DAG var det idag ja...

Ovido - Quiz & Flashcards