Maries liv om allt och inget

Alla inlägg den 5 juni 2012

Av Marie - 5 juni 2012 17:59

SUCK säger jag bara. Jag är sjuk IGEN. Började igår med huvudvärk och sprängande öron och täppt näsa som inte släppte med nässpray. Och idag när jag vaknade var det som taggtråd i halsen och hostar som en sönder rökt kärring till och från. Halsen är lite bättre nu efter värktabletter och strepsils hela dagen. Men ist har en rejäl feber kommit på besök. Svettas och fryser Samtidigt. Känns riktigt ottäckt. Hoppas det går över fort. Är less på att vara sjuk med än det ena än det andra efter varann.


Är röd dag imorn och har helt glömt kolla med af eller fk om jag får/ska jobba ändå. Men orkar jag imorn när jag vaknar åker jag dit så får vi se vad dom tycker där. Men mår jag som nu lär jag inte ens orka ta mig ut till bilen för att åka dit.


På fredag ska jag på dejt^^ Det ska bli riktigt kul så tills dess Måste jag fan vara bra/bättre.


Funderar på att byta blogg då namnet på denna inte riktigt känns att passa mig längre. Men vet inte vad den skulle heta annars. Nån som har nått förslag? Eller ska jag hänga kvar vid denna för att "minnas" det förflutna? Ja vi får se. Nu ska jag ramla omkull i soffan igen.

Ovido - Quiz & Flashcards