Maries liv om allt och inget

Alla inlägg den 7 mars 2013

Av Marie - 7 mars 2013 16:55

Idag var det begravning för mamma, vart fint och Jerry Williams på oregel både ingång och utgång. Fin fin kist dekoration av svägerskan. Systersonen kom upp oxå, var kul och träffa honom och vi prata och skratta mkt. Samling efteråt med smörgåstårta sen kaffe, ingen höjdar tårta i mitt val, var inte som den underbara mamma alltid gjorde. Jag ska nog försöka mig på att göra den nångång.


Haft en fin dag och inte alls så tungt som jag trodde det skulle bli, känns skönt att ha det gjort. Urnsättning blir när det går och gräva i backen, hon får vila på samma plats som farfar och syster. Kommer bli fint.


Och varit fint väder idag med, så hon både dog och fick begravning på några av årets första vårdagar.



Nu ska jag kattgosa och slappna av, blir nog tidig kväll, natten som var sov jag jätte dåligt, vaknade ofta  med små panik utan att veta varför.


A-L time imorn, inte behövt ringa henne idag. Men imorn kommer nog samtalet behövas, och tårarna, jag gråter nästan aldrig men hon kan konsten att få mig och släppa spärrarna och tillåta mig att gråta. Ska nog försöka orka på gymmet oxå.


Ovido - Quiz & Flashcards