Maries liv om allt och inget

Direktlänk till inlägg 8 maj 2011

Skit psyk

Av Marie - 8 maj 2011 10:57

Läkaren på psyk lovade när jag träffade honom för några veckor sedan att han skulle skriva mitt nya läkarintyg till FK i måndags den 2/5 så jag kunde skicka in det i tid. Men när han var där i måndags hade han inte hunnit det, eller kolla över min medicinering med lugnande vid behov, och nu kommer han inte fören nästa vecka inte imorn alltså utan måndaen där på. Och då Måste han fan fixa det. Jag måste skicka in papprena till Fk så dom hinner bedömma min aktivitetsersättning, min handläggare sa att är det inga konstigheter kan det vara klart på en månad är det nått dom undrar över eller "fastnar" på kan det ta upp till tre månader, och när det blir semestrar tar jue allt hundra år till. Jag känner mig ganska bort tappad och rädd för att det inte hinns klart i tid tills mitt går ut i augusti. Och jag vill ha det klart så jag vet att jag sitter säkert.

Och gärna få besked om lugnande, jag föreslog 2 mg cicordinol vid behov eftersom dom tagit bort stesoliden för man inte ska blanda det med concerta. Och eftersom läkaren inte fattat nått beslut kan inte Gunn dela så mkt så jag har fått 1 st 2 mg per dag extra det är inte mkt och hänga i julgranen. Men har klarat mig ganska bra.


Sover lite bättre också sover till 8-9 tom men dom dagarna har jag lagt mig senare kvällen innan också.Men jag blir inte trött fast jag ha 20 mg cicordinol på kvällen och jag vaknar 4-5 gånger per natt och flera gånger varje morgon innan jag går upp så jag sover inte så bra men är inte allt för seg på morgonen iafall.



Nu ska jag uppdatera ett låst inlägg så ni som har tillgång vet=)

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Marie - 9 april 2015 21:01

På söndagkväll läggs jag in,magen har krånglat som f-n fått byta diet ett par gånger,men på inskrivningen träffade jag en underbar ssk som hållit kontakten med mig och hittar alternativ när magen jävlas. Hon stöttar finns där och gör mig lugn. Förber...

Av Marie - 23 mars 2015 17:38

Idag påbörjade jag mina 3 veckor med modifast inför mag/tarm operationen som blir av den 13 april,ska på inskrivning och info vad som kommer ske nästa vecka. Dock vet dom nog inte själva helt vad som måste göras fören dom öppnar,som jag och B sa idag...

Av Marie - 2 mars 2015 22:22

Jag börjar bla se det positiva i saker ist för det negativa som jag är så "bra" på,A-L har verkligen fått in mig på rätt spår,framförallt tror jag för att vi börjat arbeta med ett material som handlar om känslor,våga känna alla känslor men framföral...

Av Marie - 25 februari 2015 12:42

Idag är det 2 år sedan mamma dog,och jag tror först nu jag kan säga "du var en dryg krävande sur jävla kärring Men jag saknar dig ändå!" Hur jobbigt hon än hade det och hur mycket hon än tärde på mitt mående så saknar jag henne. Hon var ju min ända m...

Av Marie - 14 februari 2015 19:42

I torsdags ringde kirurgen,som jag var inställd på skulle säga att inget är fel och vi gör inget åt att du har ont och svårt att både få i dig och behålla mat. MEN han började typ med att säga att jag måste opereras för jag har en vridning i tunntarm...

Ovido - Quiz & Flashcards