Maries liv om allt och inget

Direktlänk till inlägg 24 maj 2011

Börjar tappa hoppet...

Av Marie - 24 maj 2011 18:30

Jag börjar tappa hoppet.

Ja nu börjar jag bli sådära depp  och tro att det inte kommer bli nån operation eftersom jag inte hör av dom något. Dom sa förra veckan att dom hör av sig så fort dom får veta något. Men hur lång tid kan det ta och få ett godkännande av sjukhuset att få göra operationen? Men kirurgen är jue ledig och gör så mycket annat oxå...tiden börjar rinna i väg tycker jag eftersom operationen måste ske före sommaren. Men med min tur godkänns den väl inte så får jag vänta till hösten och göra den-suck- Jag har jue sällan turen på min sida. Och jag hoppas jag kan hantera det om dom kommer med negativa besked. Men hör jag inget på hela denna vecka ringer jag igen på måndag och frågar hur det går. Kirurgen kan jue inte göra annat hela tiden! Han måste väl sköta sitt jobb nångång även om han slutar i augusti?


Vore skönt och få veta när det blir av eller om det inte blir av så jag kan ställa in mig på det. Jag kan jue bara gå och vänta nu på att dom kanske hör av sig och kallar dit mig med kort varsell men det är jobbigt, jag vill ha allt planerat och klart för att inte bli tokig. Men man kan väl inte få allt antar jag.


Annars så är det väl okej varit en okej dag. Hade Erika och Anton här på fika på förmiddan det var massa trevligt=) sen gjorde jag ingenting ett tag innan jag och Sara åkte till Svump och fikade lite och hämta en film till mig och en skiva med musik till Alex kalas. Sen hämtade vi upp Shero och Alex och åkte till Ludvika för dom ville äta på Mc Donalds. Stannade till på Nisses i Smedjebacken på vägen hem dom hade kanon pris på Sessans älsklings godis så det slog jag till på.


När jag kom hem tog jag en dusch så nu är det avklarat. Nu ska jag bara slöa med datorn och tv och invänta kl 21 för att se ny premiären av Plastikkirurgerna:D Sen blir det sova för att upp och på en dag i V-ås med Sara imorn=) Hon har ärenden och göra och Crisse ska med oss på hälla får jag krama på henne igen=))

 
 
Jackie

Jackie

25 maj 2011 18:35

men så tråkigt att det tar sådan tid med operationen. jag förstår verkligen att du blir deppig av det. :(

<3 <3

http://www.sockerkyss.blogg.se

Marie

25 maj 2011 19:37

Ja jag börjar bli less på att vänta och vill ha det gjort NU så jag slipper gå och vänta.

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Marie - 9 april 2015 21:01

På söndagkväll läggs jag in,magen har krånglat som f-n fått byta diet ett par gånger,men på inskrivningen träffade jag en underbar ssk som hållit kontakten med mig och hittar alternativ när magen jävlas. Hon stöttar finns där och gör mig lugn. Förber...

Av Marie - 23 mars 2015 17:38

Idag påbörjade jag mina 3 veckor med modifast inför mag/tarm operationen som blir av den 13 april,ska på inskrivning och info vad som kommer ske nästa vecka. Dock vet dom nog inte själva helt vad som måste göras fören dom öppnar,som jag och B sa idag...

Av Marie - 2 mars 2015 22:22

Jag börjar bla se det positiva i saker ist för det negativa som jag är så "bra" på,A-L har verkligen fått in mig på rätt spår,framförallt tror jag för att vi börjat arbeta med ett material som handlar om känslor,våga känna alla känslor men framföral...

Av Marie - 25 februari 2015 12:42

Idag är det 2 år sedan mamma dog,och jag tror först nu jag kan säga "du var en dryg krävande sur jävla kärring Men jag saknar dig ändå!" Hur jobbigt hon än hade det och hur mycket hon än tärde på mitt mående så saknar jag henne. Hon var ju min ända m...

Av Marie - 14 februari 2015 19:42

I torsdags ringde kirurgen,som jag var inställd på skulle säga att inget är fel och vi gör inget åt att du har ont och svårt att både få i dig och behålla mat. MEN han började typ med att säga att jag måste opereras för jag har en vridning i tunntarm...

Ovido - Quiz & Flashcards