Maries liv om allt och inget

Alla inlägg den 7 november 2011

Av Marie - 7 november 2011 18:00

Jag vet att jag kom hem från psyk i fredags efter nästan två veckor där det blir två veckor om man räknar dagarna på IVA och Mava oxå. Kom till psyk först på söndagen.

Nu är jag hemma och ska kämpa mig igenom det hära utan mera intoxer tänkte jag försöka med. Tog två överdoser på avd två dagar i rad. Men hände inte mkt för det. Jag fick välja på att åka hem i fredags eller idag så jag valde i fredags för att sitta av helgen där kändes inte lockande när jag lika gärna kan må skit hemma och försöka hantera ångest och impulser.Det har varit lite kämpigt men jag har tagit mina lugnande och sömntabletter och sovit på nätterna men på dagarna är det pi kin att lyckas somna hur mkt jag än försöker för att sova bort dom jobbiga tankarna.

Men imorn får jag gå till Malin och prata om allt. Men såg på apoteket.se att Gunn inte hämtat ut mina recept dom skicka så jag hoppas psyk har stesolid så det räcker åt mig. Eller om vi fixar det imorn. Jag ringde iafall henne och medddela att dom skicka recept.


Jaja nog om det jag tog mig iafall iväg till FNS idag orkade inte stanna tiden ut utan gick hem en timme tidigare men om var nöjda över att jag bara kom dit. Blir ingen mindfulness för mig nu eftersom jag redan missat två tillfällen men det startar en ny kurs i januari så får hoppa på det då.Nu får jag fokusera på måndagar där och dom två sista tillfällena på gruppen på psyk.


Jag ska snart gå och kolla på en lägenhet på första våningen här i huset vill flytta så katterna kan gå ut och från den balkongen kan man bygga katt stege. Är en 3a så får lite mindre för jag behöver inte såhär stort och dom som har 3an vill ha en 4a så dom var väldigt intresserade av ett byte. Och jag behöver jue inte flytta långt då;)


Nej nu ska jag vila och dricka kaffe fram tills jag ska gå ner och titta.


Om Marie


Här bloggar jag om mitt liv

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30
<<< November 2011 >>>

Kategorier

Senaste inläggen

Tidigare år

Sök i bloggen

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards