Maries liv om allt och inget

Alla inlägg den 10 november 2011

Av Marie - 10 november 2011 08:11

Oj oj här händer det mkt. Åkte till B2 efter lunch i tisdags kom hem igår eftermiddag, åkte och fikade med Erika, sen hem och skriva kontrakt på lägenhetsbytet, ska flytta ner en halvtrappa upp bara så jag kan ja katterna ute, och till en trea så jag slipper ha det så stort. Har redan börjat packa för dom som jag ska byta med jobbade så mkt i slutet på månaden så jag och tjejen ska börja bära saker redan på måndag och tísdag. Och snälla Sara och Shero ska hjälpa till och bära=)

Så vi kanske blir klara direkt för tjejen var snabb på att packa och flytta effektiv dam. Lite som mig. Redan packat ner gästrummet det mesta i matrummet och vardagsrummet, och handdukar och sängkläder, nu ska jag bara få låna lite mera lådor av Erika imorn så jag kan packa köksgrejer oxå. Gäller att inte fylla lådorna för mkt så man orkar bära dom.

Sen ska jag höra om killen kan fixa min tvättmaskin för han var tydligen elektriker eller om jag får be pappa.


En yr mysig nå renoverad lägenhet jag fått tag i iafall=)


Nu ska jag dricka kaffe sen börja packa ner kläder jag inte använder så mkt.


Ovido - Quiz & Flashcards