Maries liv om allt och inget

Alla inlägg den 21 november 2011

Av Marie - 21 november 2011 17:42

Jag gör väl som en del av mina vänner och kör en frågestund där ni får komma med frågor om mig som ni vill ha svar på låter det ligga upp ett par dagar sen kommer svaren.

Av Marie - 21 november 2011 08:06

Mamma tyckte inte jag skulle köpa nå begagnade köksmöbler ifall det var nå fel på dom så blev ett grupp från Jysk så skulle hon betala en del av den som tidig julklapp, får se hur mkt av den om hon betalar den kosta 899 fanns i ljusare färg för 799 men jag gillade inte den. Så såhär ser det ut i mitt kök nu:
 

Har satt dit servettställ ocn en blomma oxå men jag är nöjd. och färgen på möblerna heter "kaffe" kan jue inte bli bättre;)

Pappa kom och hjälpte mig sätta ihop det annars hade jag nog bara fått psykbryt nu när jag minskar ut concertan. Jag flyger runt och gör allt möjligt hela tiden så nog har den efffekt alls fast jag tar stesolid ska höra med Malin på onsdag om Ritalin kan funkar bättre ihop med steosolid.


Sen blev mina dreads klara i förr går här kommer en bild på hur det ser ut när jag har dom utsläppa hur det ser ut bakifrån med dom uppsatta finns på bdb:

 


Nej nu ska jag göra mig klar och gå till FNS kom fram till att jag kan gå idag fast Mary är här jag är jue hemma runt 12 igen och inte ens säkert hon vaknat då:P


Imorn går hennes tåg från V-ås kl 9 så då lär vi upp tidigt. Sen ska jag fika bort en stund på nått ställe till ÖB och Djurmagazinet öppnar. Måste köpa ny torkställning min klarade inte riktigt flytten sen köpa ID-bricka till Stella så hon kan gå ut hon också.


Ovido - Quiz & Flashcards