Maries liv om allt och inget

Alla inlägg den 22 november 2011

Av Marie - 22 november 2011 06:18

Jippi vakna 5 imorse och kunde inte somna om. Försökte ett tag men gav upp. Så nu kollar jag på nyhetsmorgon och hinkar kaffe. Ska väcka mary om en 50 minuter så hon hinner få i sig lite kaffe och ge Wilma postafen innan vi åker mot V-ås och deras tåg mot norr. Efter att jag lämnat av dom ska jag åka och fika med söta Tori:D Ska bli jätte kul och träffa dig gumman!<3

Känns som rätt och roligt när vi pratar tror vi kan komma bra överens. Och så ska jag få träffa hennes misse Zelda=) Ska nog ta med pinne och bjuda henne på=)


Jag gäspar och känner mig trött men kan fan inte somna till i soffan får bli hundra muggar kaffe och ginseng sen försöka välja kläder för idag. Blir nog bondage byxorna nån snygg t-shirt och en öron tröja. Så ska jag sminka mig oxå. Håret behöver jag jue inte fixa:P


Återkommer ikväll med rapport om dagen=)


Ovido - Quiz & Flashcards