Maries liv om allt och inget

Direktlänk till inlägg 20 december 2011

Ont i huve och snorig

Av Marie - 20 december 2011 08:08

Usch har en rejäl huvudvärk idag, så pass att jag inte orkar med dagens psyk samtal och känner att jag inte har nått vettigt att prata om heller. Så jag ska ringa och ställa in det sen satsa på att bli piggare tills vi ska åka in till V-ås senare idag. Har prepparerat mig med panodil och massa vattten och kaffe. Första gången jag ställer in ett psyk samtal sen jag började hos Malin början på 2009 så det ska nog gå bra. Ställde aldrig in nått när jag gick hos Gunn heller under året Malin var ledig. Så det är ingen vana jag har.


Idag ska det hämtas ringar och köpas dom sista julklapparna, sen imorn eller så ska jag slå in dom julklapparna jag har tur att jag inte har så många. Så ska jag in på media markt och klaga på min jävla dammsugare som inte funkar som den ska. Får se om jag blir utan dammsugare en smärre evighet nu eller om dom löser det på nått annat vis. I så fall om jag blir utan har pappa lagat den jag låna av dom förut så jag kan låna den igen. Men dammsög i söndags så klarar mig ett tag iafall.


Nu ska jag försöka få svar i receptionen på psyk vilket inte verkar vara det enklaste, tutar bara upptaget. Sen hälla i mig mera vatten och lite mera kaffe. Och fundera ut vad jag ska ha på mig idag. Hoppas det inte är allt för hemskt väglag ute. Får ta det försikigt då.


 
 
Jackie - Livet med mina egna ord

Jackie - Livet med mina egna ord

20 december 2011 18:01

åh. du får krya på dig. <3! jag är också snorig och krasslig. så himla tröttsamt.

njae. nästa katt ska heta selma. men en vän kallar henne redan för semlan. så det blir väl hennes smeknamn. för jag håller med - det är ett fint namn. ^^

http://www.sockerkyss.blogg.se

Marie

22 december 2011 07:15

Jag missar alltid kommentarer för jag får inge mail om dom plötsligt-grumsa- och glömmer logga in och kolla.
Jag är piggare nu så jag hoppas det hålle i sig över helgen=)

Ahh Selma är oxå fint=) har du redan hittat katt eller är det bara på planerings statidet?
kraam

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Marie - 9 april 2015 21:01

På söndagkväll läggs jag in,magen har krånglat som f-n fått byta diet ett par gånger,men på inskrivningen träffade jag en underbar ssk som hållit kontakten med mig och hittar alternativ när magen jävlas. Hon stöttar finns där och gör mig lugn. Förber...

Av Marie - 23 mars 2015 17:38

Idag påbörjade jag mina 3 veckor med modifast inför mag/tarm operationen som blir av den 13 april,ska på inskrivning och info vad som kommer ske nästa vecka. Dock vet dom nog inte själva helt vad som måste göras fören dom öppnar,som jag och B sa idag...

Av Marie - 2 mars 2015 22:22

Jag börjar bla se det positiva i saker ist för det negativa som jag är så "bra" på,A-L har verkligen fått in mig på rätt spår,framförallt tror jag för att vi börjat arbeta med ett material som handlar om känslor,våga känna alla känslor men framföral...

Av Marie - 25 februari 2015 12:42

Idag är det 2 år sedan mamma dog,och jag tror först nu jag kan säga "du var en dryg krävande sur jävla kärring Men jag saknar dig ändå!" Hur jobbigt hon än hade det och hur mycket hon än tärde på mitt mående så saknar jag henne. Hon var ju min ända m...

Av Marie - 14 februari 2015 19:42

I torsdags ringde kirurgen,som jag var inställd på skulle säga att inget är fel och vi gör inget åt att du har ont och svårt att både få i dig och behålla mat. MEN han började typ med att säga att jag måste opereras för jag har en vridning i tunntarm...

Om Marie


Här bloggar jag om mitt liv

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3 4
5
6
7
8 9
10
11
12
13
14 15 16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30 31
<<< December 2011 >>>

Kategorier

Senaste inläggen

Tidigare år

Sök i bloggen

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards