Maries liv om allt och inget

Direktlänk till inlägg 30 juni 2012

När ska det vara nog?

Av Marie - 30 juni 2012 20:50

Jag får fan ALDRIG vara frisk mer än nån dag. Vaknade tidigt imorse med Sån Jävla ryggvärk så jag knappt kunde röra mig. Släppte efter nån timme sen på eftermiddagen kom det tillbaka igen. Strålar från korsryggen ner i framsidan på höger lår, hur fan det nu kan göra det? Men låret känns konstigt fast det inte direkt gör ont men när jag går en bit blir det nått i låret som gör att benet i princip viker sig. Tagit starka värktabletter men det hjälper inte. Är jag helt stilla känns det rätt okej även om det gör ont men så fort jag rör mig vill jag bara skrika. Har fan aldrig haft så här ont nånstanns. Svettas som en gris hela tiden oxå fast jag inte har feber. Kanske är för att jag har så ont?


Igår kväll blev det iafall att umgås med frugan=) Vi färgade hennes hår lagade mat och drack lite cider. Så drog vi till Greenman för Sara var så sugen på att gå ut men var helt jävla dött där så vi tog en cider sen gick vi till Swedbar och kika men där var det bara gamlingar så drog hem. Somna före 2 ändå var jag så trött så när jag hade gett katterna påsmat vid 9.30 däckade jag igen och sov till över 11. Var många år sen jag sov så länge.


Ikväll var jag på Blåkulla och fick grillade revbenspjäll och ris med grönsaker. Riktigt mumsigt=)

Hade bestämt mig för att ta tag i all jävla disk idag men ryggen har gjort så ont så har inte fixat det. Men ska försöka ta lite av det efter Sommarkrysset. Bättre lite än inget=)

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Marie - 9 april 2015 21:01

På söndagkväll läggs jag in,magen har krånglat som f-n fått byta diet ett par gånger,men på inskrivningen träffade jag en underbar ssk som hållit kontakten med mig och hittar alternativ när magen jävlas. Hon stöttar finns där och gör mig lugn. Förber...

Av Marie - 23 mars 2015 17:38

Idag påbörjade jag mina 3 veckor med modifast inför mag/tarm operationen som blir av den 13 april,ska på inskrivning och info vad som kommer ske nästa vecka. Dock vet dom nog inte själva helt vad som måste göras fören dom öppnar,som jag och B sa idag...

Av Marie - 2 mars 2015 22:22

Jag börjar bla se det positiva i saker ist för det negativa som jag är så "bra" på,A-L har verkligen fått in mig på rätt spår,framförallt tror jag för att vi börjat arbeta med ett material som handlar om känslor,våga känna alla känslor men framföral...

Av Marie - 25 februari 2015 12:42

Idag är det 2 år sedan mamma dog,och jag tror först nu jag kan säga "du var en dryg krävande sur jävla kärring Men jag saknar dig ändå!" Hur jobbigt hon än hade det och hur mycket hon än tärde på mitt mående så saknar jag henne. Hon var ju min ända m...

Av Marie - 14 februari 2015 19:42

I torsdags ringde kirurgen,som jag var inställd på skulle säga att inget är fel och vi gör inget åt att du har ont och svårt att både få i dig och behålla mat. MEN han började typ med att säga att jag måste opereras för jag har en vridning i tunntarm...

Ovido - Quiz & Flashcards