Maries liv om allt och inget

Alla inlägg den 21 september 2012

Av Marie - 21 september 2012 07:47

Jag kämpar för att ta mig igenom stund för stund, det går sådär, en del snedsteg men jag lever och jag kämpar för att klara mig till torsdag när jag ska till Örebro och hämta fina skruttisen Camilla<3

Det är några dagar kvar men det måste måste måste gå. Jag vill ge upp allt samtidigt som jag försöker hålla fast vi viktiga saker.


Jezzie, tro inte att du inte betyder, att du kommenterar och hör av dig värmer Massor<3

Det finns flera fina runt omkring men kommer inte på alla just nu för min hjärna är inte helt i form.


Men jag ska kämpa för er fina vänner och min flicka<3


Ps. Låst inlägg skrivet.

Av Marie - 21 september 2012 07:43
Det här inlägget är lösenordsskyddat.
Lösenord:  
Ovido - Quiz & Flashcards