Maries liv om allt och inget

Alla inlägg den 20 september 2012

Av Marie - 20 september 2012 22:02

Imorn bitti ska jag ner till psyk och träffa Malin, får reda på vilken medicin min läkare bestämt att jag ska börja med. Skönt iafall att hon är av åsikten att en sort räcker till och börja med.


Tillbringat hela dagen i V-ås, hade tid 17.30 hos ortoped teknikern för att göra avtryck av fötterna för tillverkning av speciella inlägg som ska jämna ut mitt snea bäcken. Men åkte före lunch för jag tänkte ta mig ut och göra lite ärenden och försöka känna lite glädje. Hittade mina älskade zink hink-krukor för 20 kr st! på rea på blomsterlandet så slog till på fyra st. Ville ha flera garderobsblommor oxå men får bli sen. Köpte sängkläder och gardin till köket på Dollar Store och lite annat grejs. Hamna på Hälla en sväng och Rusta, rusta hade lampskärmar som jag ville ha till mina vardagsrums lampor:D

Handlade massa kattsand och mat på Willys och lite grejs mamma ville ha. Sen tillbaka till Erikslund för att tiden skulle gå, gick runt där utan att hitta nå sen in på ikea och hitta fönsterlampa till köket och filtar till missarna och blockljus till family pris=) Sen var det dags och åka till orto. När jag var klar där skulle jag leta lakan till nya sängkläderna men inget ställe hade den färg jag ville ha så får beställa på ellos.


Nu ska jag kika lakan sen natta mig så jag kommer upp i tid imorn. Droga ner mig så jag står ut...

Om Marie


Här bloggar jag om mitt liv

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3 4
5
6
7
8
9
10 11
12
13
14
15 16
17
18
19 20 21
22
23
24
25
26
27 28
29
30
<<< September 2012 >>>

Kategorier

Senaste inläggen

Tidigare år

Sök i bloggen

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards