Maries liv om allt och inget

Alla inlägg den 30 september 2012

Av Marie - 30 september 2012 07:08

Suck när jag fått dunder medicin som jag var livrädd skulle slå ut mig totalt sover jag fan Sämre än utan den, jag halv vaknar på nätterna och är törstig eller kissnödig men orkar bara inte ta mig ur sängen. Men i morse eller i natt om man vill det,vaknade jag strax före 4 och behövde på toa gick upp, la mig och lyssna på musik men var spänd och orolig i kroppen, sitter väl i en del från måendet igår kväll. Så tog ett varmt bad, la mig och läste för att bli trött igen men icket, hamna i soffan med kokthjärna (havregrynsgröt om vi ska vara noga) och Dr jävla Phil som jag hatar egentligen, men nu var han intressant. Sitter på MSN och käftar med "min" bitch, är rätt skönt med nån man kan vara precis hur som helst med och som inte tar illa upp när man verkar elak och så, men vi har alltid haft den stilen och även om jag lessna på det ett tag har jag insett att man behöver lite mindre seriösa realtioner i livet oxå för att orka. Han får mig att skratta och le.


Skulle vilja ta en promenad men knäna har börjat kännas av igen sista tiden, men väljer att ignorera det, idag känns dock benen spagetti så vet inte hur långt jag skulle orka..vänster tumme har börjat fucka ur helt igen oxå, kan knappt lyfta kaffemuggen utan att hålla på tappa greppet. Om psyket skötte sig och det bara var kroppen som bråka som förut skulle jag vara nöjd. Nu ska jag försöka pigga upp mig genom att kika på julgardiner, känner inte för att ägna saker nån tid för jag vet inte om jag upplever dom imorn, men att försöka tänka på bra saker och roliga är en bra början.

Ovido - Quiz & Flashcards