Maries liv om allt och inget

Direktlänk till inlägg 17 juni 2013

Nu är det gjort

Av Marie - 17 juni 2013 19:59

Jag fick ur mig det hela för A-L imorse, hon vart inte arg, inte besviken att jag inte sagt nått som jag var så rädd för, vi prata om det hela och slutsatsen vart i det stora hela att hon mest vart ledsen för att jag är så elak mot mig själv som hon kallade det. Hon började kolla upp div saker och vi prata fram och tillbaka vad det hela bottnar i och hur vi/jag ska gå vidare, fick bara ett krav på mig fram till torsdag, då ska vi ses igen och kolla läget inför midsommar. Det känns okej. Men jag är ganska virrig just nu och tappar tid och rum till och från men det har sina förklaringar. Får se om hon har berättat om det hela för B tills dess oxå...jag gjorde det inte idag innan men "risken/chansen" är nog stor att hon gjort det, tror nästan det är hennes plikt och göra det. Så får se vad som händer på torsdag. Men jag försöker tänka på mitt motto som växte fram imorse (eller natt snarare) när jag inte kunde sova "Ny dag Nya möjligheter" Jag vill förändra även om jag skyddar mig med orden "jag vill inte, jag orkar inte" just nu. För egentligen vill jag!Jag är bara så förbaskat förbenat rädd för att djup dyka i det och bena ut all skit.


Direkt efter psyk gick jag till Erika och Anton och vi har umgåts hela dagen, varit så skönt och slippa sitta hemma med allt just nu och ramla neråt och grubbla och göra fel saker. Tack för att ni finns och är ni! <3

 
 
Ingen bild

Erika

17 juni 2013 20:08

Bra jobbat gumman! Tack själv! Kraaam! <3

Marie

17 juni 2013 20:09

kraaaam

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Marie - 9 april 2015 21:01

På söndagkväll läggs jag in,magen har krånglat som f-n fått byta diet ett par gånger,men på inskrivningen träffade jag en underbar ssk som hållit kontakten med mig och hittar alternativ när magen jävlas. Hon stöttar finns där och gör mig lugn. Förber...

Av Marie - 23 mars 2015 17:38

Idag påbörjade jag mina 3 veckor med modifast inför mag/tarm operationen som blir av den 13 april,ska på inskrivning och info vad som kommer ske nästa vecka. Dock vet dom nog inte själva helt vad som måste göras fören dom öppnar,som jag och B sa idag...

Av Marie - 2 mars 2015 22:22

Jag börjar bla se det positiva i saker ist för det negativa som jag är så "bra" på,A-L har verkligen fått in mig på rätt spår,framförallt tror jag för att vi börjat arbeta med ett material som handlar om känslor,våga känna alla känslor men framföral...

Av Marie - 25 februari 2015 12:42

Idag är det 2 år sedan mamma dog,och jag tror först nu jag kan säga "du var en dryg krävande sur jävla kärring Men jag saknar dig ändå!" Hur jobbigt hon än hade det och hur mycket hon än tärde på mitt mående så saknar jag henne. Hon var ju min ända m...

Av Marie - 14 februari 2015 19:42

I torsdags ringde kirurgen,som jag var inställd på skulle säga att inget är fel och vi gör inget åt att du har ont och svårt att både få i dig och behålla mat. MEN han började typ med att säga att jag måste opereras för jag har en vridning i tunntarm...

Om Marie


Här bloggar jag om mitt liv

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2013 >>>

Kategorier

Senaste inläggen

Tidigare år

Sök i bloggen

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards