Maries liv om allt och inget

Direktlänk till inlägg 29 augusti 2013

Inget är som väntans tider

Av Marie - 29 augusti 2013 07:39

Sitter och väntar på att dom ska komma och göra rent fläktarna i kök och badrum, stod mellan 7.20-12.00 på lappen så får väl sitta här till kl 12 bara för det. Sånt dära folk vet man aldrig med. Vaknade iafall långt innan 7.20 så slapp bli väckt av att det ringer på dörren.


Är fortfarande konstant trött men lite mindre trött när jag just vaknat iafall, och det är inte alltid man är det, ibland vaknar man jue tröttare än man somnat. Men blev aldrig och se Maria Wern igår det var jag för trött för efter att både ha servat bilen på fm, ja eller pappa gjorde jag kollade på, så lagade han signalhornet så nu har Doris fungerande tuta :D, sen var jag hem och sov ett tag, ner på psyk, hängde knappt med i samtalet men fick ut en del av det iafall, smått rädd inför arbetsträning när jag är i detta skick men A-L påpeka än engång att hon inte kommer tillåta att jag börjar med nånting, inte ens sätter min fot på en arbetsplats innan vi har uppföljning om tre månader, jag och hon på AF ska bara lära känna varann och spåna ideer fram tills dess.
Och går det för fort fram skriker både A-L och Petra på FK och bromsar. Det känns tryggt, en samtidigt tänker jag inte gå och vara i parallela världar allt för länge till. Tvn och radion får sluta med dubbla röster.punkt


Efter psyk åkte jag och pappa till V-ås och mormor igen, igår var hon piggare och tom uppe och gick lite och reste sig själv dock med stöd av rullen men ändå. Idag flyttas hon hit till Fagersta så då blir det lättare och hälsa på henne ,min lilla krutmormor <3



 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Marie - 9 april 2015 21:01

På söndagkväll läggs jag in,magen har krånglat som f-n fått byta diet ett par gånger,men på inskrivningen träffade jag en underbar ssk som hållit kontakten med mig och hittar alternativ när magen jävlas. Hon stöttar finns där och gör mig lugn. Förber...

Av Marie - 23 mars 2015 17:38

Idag påbörjade jag mina 3 veckor med modifast inför mag/tarm operationen som blir av den 13 april,ska på inskrivning och info vad som kommer ske nästa vecka. Dock vet dom nog inte själva helt vad som måste göras fören dom öppnar,som jag och B sa idag...

Av Marie - 2 mars 2015 22:22

Jag börjar bla se det positiva i saker ist för det negativa som jag är så "bra" på,A-L har verkligen fått in mig på rätt spår,framförallt tror jag för att vi börjat arbeta med ett material som handlar om känslor,våga känna alla känslor men framföral...

Av Marie - 25 februari 2015 12:42

Idag är det 2 år sedan mamma dog,och jag tror först nu jag kan säga "du var en dryg krävande sur jävla kärring Men jag saknar dig ändå!" Hur jobbigt hon än hade det och hur mycket hon än tärde på mitt mående så saknar jag henne. Hon var ju min ända m...

Av Marie - 14 februari 2015 19:42

I torsdags ringde kirurgen,som jag var inställd på skulle säga att inget är fel och vi gör inget åt att du har ont och svårt att både få i dig och behålla mat. MEN han började typ med att säga att jag måste opereras för jag har en vridning i tunntarm...

Om Marie


Här bloggar jag om mitt liv

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15 16
17
18
19 20
21
22
23 24
25
26
27
28
29 30
31
<<< Augusti 2013 >>>

Kategorier

Senaste inläggen

Tidigare år

Sök i bloggen

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards