Maries liv om allt och inget

Alla inlägg den 8 juni 2014

Av Marie - 8 juni 2014 09:02

Mått lite tjyvens i magen på nytt ställe ett par dagar, sen i fredags fick jag SÅ jävla ont kring magsäcken,mådde illa frossade och hade hjärtklappning och tungt och andas, ringde 1177 dom skickade ambulans, hade skyhög vilopuls pga av smärtan, fick åka till akuten och fick intravenöst morfin på vägen,på akuten tog dom prover och gjorde ny röntgen, den var okej, men fick nått nytt starkt smärtstillande där, sen oxynorm utskrivet och läkaren på akuten skulle trycka på kirurgmottagningen för en snabbare tid där och ny/vidare utredning, nu börjar jag bli duktigt less på min jävlande mage. Sätter sig på psyket oxå, orkar inte göra något ingen lust, bara sova och dissa allt. Men det får vara så nu då, psyket behöver även lugn, dagarna på "hotell 94" tog bort dom värsta jobbiga tankarna och gav mig vila, men nu Måste jag tänka på att ta det lugnt och vila även om jag har massa roliga saker jag vill göra.Som A-L säger, även roliga och positiva saker tar på krafterna och kräver vila.


Men ska allt försöka ta mig till Gbg snart och hälsa på min skånepåg :)

Kanske en tur till Umeå oxå^^

Ovido - Quiz & Flashcards