Maries liv om allt och inget

Alla inlägg den 21 juni 2014

Av Marie - 21 juni 2014 06:49

Idag avslutar jag min vistelse på psyk, jag började känna mig bättre i förrgår och igår kände jag att det är hem som gäller, jag ska jag kommer klara det. Hem och vila och umgås med missarna några dagar sen kl 6 på torsdag morgon går tåget till gbg och mina fina vänner :-D
Jag är beredd på att bli trött av resan och att jag kommer behöva vila några dagar när jag kommer hem men det är det värt. Blir dock lite ich göra, dagen eftere jag kommer hem ska jag till kirurgen för magen, tur jag kan åka sjukresa.

Men faktum är att mkt skit i kroppen blivit bättre sen jag slutade med topimax, som B2 säger "jävla skit medicin" önskar bara magen kunde bli bättre helt...igår kväll kom en körare igen svin ont kräktes vätska men mate satt fast kändes det som, fick nvalucid när det lugnat sig hjälpte så pass att jag kunde somna. Hej kräkpåsar i väskan när jag åker. Men är väl inge fel på mig bara för att jag ninja kräks i tid och otid....

nej mera morgonkaffe, sen hoppa i lite kläder innan sista psykfrukosten.

Om Marie


Här bloggar jag om mitt liv

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2014 >>>

Kategorier

Senaste inläggen

Tidigare år

Sök i bloggen

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards