Maries liv om allt och inget

Alla inlägg den 5 juli 2014

Av Marie - 5 juli 2014 19:03

Igår var det kört igen, mådde/mår så dåligt att jag blev inlagd för att inte försöka ta livet av mig. Strul med medicinerna igår så fick ingen seroquel, men läkaren fixade det idag så ikväll får jag den. Hoppas jag sover bättre i natt, min rommie tok snarkar utöver min ändå dåliga sömn, inte haft ro att vila idag heller...kryper för mkt i mig.

Men fick fin besök idag, först var Stefan förbi med godis och cola. Senare kom Lammiz och Malin. Var trevligt och se Lammiz igen över ett år sen, hon är en sån dära fin människa som verkligen bryr sig och peppar :)

Jag planerar inte att stanna nå länge men ska kännas okej innan jag åker hem. Detta är tredje vändan på kort tid :/
men skamm den som ger sig!

Ovido - Quiz & Flashcards