Maries liv om allt och inget

Alla inlägg den 3 juli 2014

Av Marie - 3 juli 2014 21:16

Glömt och notera lite från gbg trippen:)
Jag hade det bra lugnt och skönt men fick träffa fina vänner jag inte sett på länge. Var så avkopplande att jag sov betydligt mer än hemma, nästan lite för mkt. Men det gick ju bra ändå:)

Nästa gång hoppas jag få träffa fina Ida oxå :)

Av Marie - 3 juli 2014 19:27

Jäjj idag byggde pappa och jag hjälpte till lite, ihop mitt gym så nu har jag mitt träningsrum jag längtat efter :-D körde ett pass och nu ska jag bara hålla i det. Jag vill tro att den hemska huvudvärk jag dragits med sen i måndags ska ge sig med träning och bättre mat, idag är dock en sån dag när bara flytande får stanna. Tur jag kan göra mina underbara smoothies ^^

Börjat med ny medicin oxå som troligen kommer kunna ersätta så gott som Alla jag har nu, bara kroppen tål den....vi ska trappa in den extremt sagta för att ge kroppen chans och vänja sig. Jag hoppas den ska funka så jag slipper min överfulla dosett!

Ovido - Quiz & Flashcards